خبرهای داغ:

جزئیات حضور خدام حرم مطهر رضوی در لالی

همزمان با ورود پر خیر و برکت خدام حرم مطهر رضوی به شهرستان لالی مردم ولایت مدار و خانواده‌ های معظم شهدا به گرمی از مهمانان خود استقبال کردند.
کد خبر: ۹۱۵۳۵۵۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج خوزستان از لالی؛ به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت خادمان حرم مطهر رضوی وارد شهرستان ولایت مدار لالی شده و مورد استقبال مسئولان و مردم قرار گرفتند.

این کاروان در اولین روز سفر به این شهرستان از خانواده های معظم شهدا، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی، مجمع خیرین شبکه بهداشت، موسسه همای رحمت در محله های محروم و
بیماران بیمارستان امید عیادت و دلجویی کردند و به نیت شفای بیماران، زیارت افراد و کارکنان بیمارستان امید، و خانواده های نامبرده رفته و دل‌ های مشتاقان را به عطر حریم رضوی متبرک و پیام رأفت امام هشتم را به بیماران لالی رساندند.

گفتنی است؛ خدام حرم مطهر رضوی در ادامه سفر خود، با حضور در مسجد جامع، صاحب الزمان و مساجد روستاهای بنه سرخی و ایرانشهر در مراسم گرامیداشت دهه کرامت شرکت کردند.

همچین در مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه و جشن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر در محل سالن الغدیر سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان حضور یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار