خبرهای داغ:
سی و پنجمین سالگرد شهید سرافراز اسلام مطور عبادی که درتیرماه ۱۳۶۳ با اصابت ترکش از ناحیه سروصورت در منطقه عملیاتی جنوب خرمشهر به شهادت رسید با حضور مردم ، مسئولان ، خانواده های شهدا و بسیجیان در مسجد صاحب الزمان (عج)روستای کریم آباد شهرستان هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۳۵۵۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴

مصطفی حشوشی مسئول بسیج ورزشکاران هندیجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: شهید والامقام مزار عبادی یکی از ورزشکاران با اخلاق و مسئولیت پذیر و مومن بود که شجاعانه در راه اسلام در مقابل دشمنان ایستادگی کرد تا به فیض شهادت نائل شد.

وی افزود: شهید مطور عبادی در ۷دی ماه ۱۳۴۱در روستای کریم آباد هندیجان چشم به جهان گشود و در تاریخ ۱۰تیرماه ۱۳۶۳ بر اثر خمپاره از ناحیه سرو صورت در جنوب خوزستان خرمشهر به شهادت رسید.

وی بابیان حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در مراسم گرامیداشت شهیدگفت: همه ماها مدیدن بزرگی و اخلاص و ایثار شهدا و شهید ورزشکار مزار عبادی هستیم و شهدا با ایمان و از خود گذشتی خود درس های بزرگی به ماها آموختند .

حشوشی مسئول بسیج ورزشکاران هندیجان عنوان کرد : شهید مزار عبادی در وصیت نامه خود تاکید داشته که سعادت و افتخار خود می دانم که در راه خدا باشهدای کربلا باشم ، این جمله با ارزش شهید خیلی درس ها دارد که بایستی سر لوحه زندگی قرار بدهیم .

 

وی بااشاره به الگو قرار دادن وصیت نامه شهید برای مردم جامعه و مخصوصا ورزشکاران بیان کرد: وصیت نامه شهدا بهترین الگو برای قشرهای مختلف مردم و تمام ورزشکاران است که بایستی به عنوان یک الگوی فرهنگی مناسب در جامعه ترویج شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها