فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ایثارگری کروه چک و خنثی نیروی انتظامی با خنثی سازی بمب تخریبی داخل دیگ زودپز مانع قتل عام شهروندان مجتمعی در زاهدان شدند.
کد خبر: ۹۱۵۳۵۴۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان؛ سردار محمد قنبری در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: در ماجرای بمب صوتی که اخیراً در خیابان جام جم زاهدان رخ داد، یک بمب تخریبی قوی دیگر شامل مواد منفجره تی ان تی، ساچمه، پیچ و مهره نیز در داخل یک دیگ زودپز جاساز شده بود.

وی افزود: این بمب تخریبی که در یک منطقه مسکونی قرارداده شده بود در صورت انفجار می‌توانست تلفات انسانی زیادی را به دنبال داشته باشد که به لطف الهی این بمب تخریبی با همت گروه چک و خنثی، خنثی شد.

سردار قنبری تصریح کرد: گام اول در خنثی سازی این بمب تخریبی قوی تخلیه مردم مجتمع مسکونی از منازل و محل بمب گذاری بود، در گام دوم کنترل ریموت از راه دور بود که گروه چک و خنثی با ایثارگری و فداکاری بسیار این بمب خنثی شد.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: تروریست‌ها تصمیم داشتند ابتدا با انفجار بمب صوتی باعث تجمع شهروندان شوند و پس از حضور افراد عادی بمب تخریبی دوم را منفجر کرده و جمع زیادی از شهروندان بیگناه را به شهادت برسانند، اما هوشیاری ماموران انتظامی مانع وقوع این حادثه شد.
ارسال نظرات