خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تلاش دشمنان ترویج فرهنگ غربی در بین جوانان است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، گفت: دشمنان در تلاش هستند با سرمایه گذاری در تغییر سبک زندگی جوانان ما، سبک زندگی غربی را در اندیشه آن ها نهادینه کنند اما بسیج دانشجویی باید با تقویت آموزه های دینی در برابر این عملیات فرهنگی دشمن بایستد.
کد خبر: ۹۱۵۳۵۳۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار هسته مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه ترویج سبک زندگی ایرانی _ اسلامی باید بخشی از فعالیت های بسیج باشد، اظهارداشت: محور تمام برنامه های مخرب دشمن اثرگذاری بر روی مسائل خانوادگی و اجتماعی است از این رو ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان است.
وی با یادآوری آثار و برکات کاروان های راهیان نور گفت: در این کاروان ها جوانان را با فرهنگی آشنا می کند که در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستاد.
امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی باید از بالاترین سطح علمی برخوردار باشد بیان کرد: بسیج باید در کنار های انقلابی باید پیشرفت علمی خود را همراه با معنویت جزء اولویت قرار دهد.
حجت الاسلام آل هاشم در پایان با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی از بسیج دانشجویی خواست با آگاهی و بصیرت سیاسی بالا خود را برای انتخاباتی پر شور آماده کنند تا دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها