مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر گفت: باورهای دینی ما در عفاف و حجاب خلاصه می شود و این مسئله از ضروریات دین اسلام است.
کد خبر: ۹۱۵۳۵۱۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر گفت: حجاب سرمایه بزرگی است که از حضرت زهرا(س) به یادگاری رسیده و در سایه زنان با غیرت و عفیف، مردانی بزرگ تربیت یافته اند.

وی به حادثه خونین مسجد گوهرشاد اشاره و بیان کرد: بعد از صدر اسلام هجمه های زیادی بر سر حجاب وارد شد و در عصر ما در مسجد گوهرشاد مردم بی گناه به خاطر حفظ حجاب خونشان ریخته شد.

حجت لاسلام برزگر افزود: یزید در مجلس بعد از عاشورا اجازه نداد همسرش در جمع نامحرمان حاضر شود متاسفانه امروز بعضی مردان ما ناموسشان را با بدحجابی در کوچه و بازار در معرض دید نامحرمان قرار می دهند.

وی با اشاره به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در قضیه حجاب، تاکید کرد: با ترک امر به معروف و نهی از منکر ضربه مهلکی بر پیکر جامعه اسلامی وارد شد.

حجت الاسلام برزگر خطاب به اهالی رسانه اظهارداشت: فرهنگ سازی و ایجاد سبک زندگی اسلامی در مسئله عفاف و حجاب با قلم خبرنگاران تاثیرگذارتر از تبلیغ روحانیت است به این دلیل که جوانان امروزی بجای حضور در مساجد بیشتر سراغ فضای مجازی رفته اند بنابرین رسالت تبلیغ بعضی مسائل اسلامی بر دوش اهل رسانه هست.

وی همچنین به برنامه های شهرستان در موضوع همایش عفاف و حجاب اشاره و گفت: در ایام دهه کرامت نشست های بصیرت افزایی در تمامی حوزه ها در موضوع حجاب برگزار می شود و این شهرستان همزمان با سراسر کشور در پارک ساحلی شهرستان تجمع بزرگ مردمی خواهد داشت.

ارسال نظرات