خبرهای داغ:
رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه دو قطبی کردن کشور از اهداف و برنامه های اخیر دشمن است گفت : اما مدیریت حکیمانه و هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش های سرویس های اطلاعاتی و نظامی داخل کشور مانع از تحقق این عمل شده و توطئه دشمن را بر هم می ریزد.
کد خبر: ۹۱۵۳۴۸۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای روحانیت در دفاع مقدس ظهر امروز در همایش روحانیت پرچمداران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مجتمع غدیر بیرجند اظهار داشت: اصل انقلاب اسلامی را یک روحانی که امام راحل بودند طراحی و معماری کرد و به جلو برد همچنان که امروزه نیز رهبری سکاندار انقلاب است.

وزیر اسبق اطلاعات عنوان داشت: پرچمداری روحانیت است که می تواند مردم را در طول دوران در برابر توطئه های دشمنان به خصوص توطئه های اخیر هدایت و راهنمایی کند.

وی ادامه داد: یک متفکر غربی معتقد بود که در طول عمر و دنیا بشری تنها ۱۵ تمدن وجود داشته که تمام آنها فرسوده شده و از بین رفته اند و تنها یک تمدن باقی است که آن تمدن اسلامی است که همچون شیر خفته است که اگر بیدار شود باعث نابودی قرن خواهد شد.

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه تنها ۲۰ درصد از علوم آمریکا و اروپا در حال پیشرفت است گفت : آنچه امروز در کشورهای غربی همچون آمریکا و اروپا منشأ علمی است تکرار علوم و کتب دانشمندانی همچون رازی و ابن سینا یا از دیگر کشورها و بلاد اسلامی است .

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های روحانیت در دفاع مقدس گفت : بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری بیان شد دقیقا بر اساس آموزه های قرآن بوده و یک حرکت قرآنی است لذا همانطورکه بیش از ۳ هزار آیه از قرآن در خصوص سرنوشت انبیاء و بشر در طول تاریخ است نصف بیانیه گام دوم نیز به تاریخچه انقلاب اسلامی پرداخته است.

وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه یکی از نکات سوره یوسف همان اقتصاد مقاومتی است افزود : امروز ما روحانیون به عنوان پرچمداران انقلاب باید ببینیم چگونه در عمل به این بیانیه رفتار کنیم و بدانیم در هر بعدی چگونه عمل کنیم .

وی با بیان اینکه بدون بررسی تاریخ نمیتوانیم جامعه را هدایت کنیم افزود : تجربه نشان داده است که در طول تاریخ همچون هشت سال دفاع مقدس که تمام دنیا در مقابل ما قرار داشتند با مقاومت توانستیم در برابر آنها پیروز شویم.

حجت الاسلام مصلحی عنوان کرد : در ۱۴ میلیون مقاله از اساتید آمریکایی و غربی آمده است که آمریکا از نظر اقتصادی و اجتماعی در حال فروپاشی و رو به افول است این درحالی است که بیش از ۷۰ درصد این مقاله ها معتقدند که عامل فروپاشی آمریکا انقلاب اسلامی ایران است .

وزیر اسبق اطلاعات گفت : ۳ دستگاه اطلاعاتی غرب همچون موصاد صهیونیست ها ، سی آی ای آمریکا دستگاه های اطلاعاتی دیگر کشورهای منطقه را رصد و اداره میکنند که در موقعیت فعلی محور تمام بحث های آنها این است که باید جلوی حرکت انقلاب اسلامی را بگیریم .

وی با بیان اینکه دشمن سعی دارد با نفوذ کار خود را به نتیجه برساند ادامه داد : نفوذ دو نوع است موردی و جریانی که در نفوذ موردی دشمن یک فرد جاسوس را به داخل کشور میفرستد که با ترور فیزیکی ، ترور شخصیت کار خود را پیش می برد اما در نفوذ جریانی مردم ، مسئولین و نخبگان را با تهدید ، وعده ی دروغ ، القای یأس ، غفلت از امداد های الهی دچار اشتباه محاسباتی می کند که نتیجه اشتباه بگیرند .

وی با بیان اینکه دو قطبی کردن کشور از اهداف و برنامه های اخیر دشمن است گفت : اما مدیریت حکیمانه و هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش های سرویس های اطلاعاتی و نظامی داخل کشور مانع از تحقق این عمل شده و توطئه دشمن را بر هم می ریزد .

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد از زمان دستگاه های اطلاعاتی ما صرف نفوذ می شود افزود : مسئله نفوذ در عمر چهل ساله انقلاب وجود داشته اما امروز دشمن بیشتر در این زمینه کار میکند و سرویس های اطلاعاتی صهیونیست همچون موصاد در شناخت بیشتر مکتب شیعه به منظور ضربه زدن به ما بیش از پیش تلاش میکند .

وی با بیان اینکه برجام یک حرکت همچون گوساله سامری در زمان حضرت موسی است فرمود : امروز متأسفانه برخی مقابله ها همچون مقابله هایی که در طول تاریخ با انبیاء الهی میشده امروز با رهبر معظم انقلاب میشود .

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه ۲۰ درصد از مشکلات اقتصادی امروز کشور مربوط به تحریم هاست و ۸۰ درصد ربطی به تحریم ها ندارد گفت : امروز باید بدانیم از چه کسی مطالبه گری کنیم همانطورکه رهبری به ما نشان دادند که انتقاد چگونه باشد که منجر به مطالبه گری شود و اجازه ی دو قطبی شدن در کشور وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید قداست داشته باشد اظهار داشت : روحانیون به عنوان پرچمداران وظیفه دارند تا با آیات قرآن و بیان درس دفاع و ایستادگی این قداست را در جامعه ایجاد کنند تا مردم با عشق وارد صحنه شوند و مقاومت کنند تا انشاءالله بتوانیم این گردنه را رد کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۲۷ تن از روحانیون رزمنده دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها