دبیر علمی نخستین همایش ملی «شهر پایدار و گام دوم انقلاب» گفت: تنها ۱۰ روز تا پایان مهلت ارسال مقالات به این همایش ملی باقی مانده است و علاقمندان با استفاده از این فرصت باقی مانده می توانند مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
کد خبر: ۹۱۵۳۴۶۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، میکائیل جمال پور با تاکید بر رعایت دقت در ثبت نام و ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش، اظهار داشت: هم اکنون مقالات در مرحله داوری بوده و تا ۲۵ تیر اساتید، دانشجویان و نخبگان می توانند مقالات خود را در قالب فرمت اعلامی به آدرس اینترنتی gaam۲.tabriz.ir یا به ایمیل gaam۲@tabriz.ir ارسال و تاییدیه را از دبیرخانه اخذ کنند.

وی ادامه داد: شهر پایدار؛ علم پژوهش- اخلاق، معنویت و سبک زندگی اسلامی، ایرانی- اقتصاد- عدالت اجتماعی و سلامت نظام اداری- حقوق شهروندی- دیپلماسی شهری- فرهنگ و تمدن اسلامی- جوان‌گرایی، خلاقیت و نوآوری و مشارکت اجتماعی و مدیریت جهادی و انقلابی از محورهای اصلی این همایش ملی محسوب می‌شود.

جمال پور اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در نخستین همایش ملی «شهر پایدار و گام دوم انقلاب» برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن دبیرخانه ۰۴۱۳۴۷۵۳۴۸۵ تماس بگیرند.

ارسال نظرات