بیانیه سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان در گرامیداشت هفته عفاف و حجاب:
زن مسلمان ایرانی، اکنون در سایه عزت و اقتدار نظام اسلامی وامدار خون‌های پاک و جان‌های مقدسی است که در طول تاریخ در دفاع از حریم زن و تکریم او اهدا شده است.
کد خبر: ۹۱۵۳۴۴۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب بیانیه‌ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است:

حجاب مایه‌ی تشخص و آزادی زن است؛ برخلاف تبلیغات ابلهانه و ظاهربینانه‌ی مادیگرایان، مایه‌ی اسارت زن نیست. امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

بیست و یکم تیرماه، یادآور قیام انقلابی روحانیون و حماسه‌آفرینی مردم بزرگوار ایران در برابر توطئه دشمنان اسلام در سال ۱۳۱۴ است.

یکی از شوم‌ترین نقشه‌های نظریه پردازانِ اسلام‌زدایی، که با اقدام بهنگام روحانیان و علمای آگاه و به برکت خون مطهر شهیدان مظلوم مشهد، در مسجد گوهرشاد، نقش بر آب شد.


دیروز مردم مسلمان ما در واقعه گوهرشاد با خون خود از حجاب و عفاف صیانت کردند و امروز در هجمه رسانه‌ها، ماهواره‌ها و فضای مجازی، معرفت دینی و تفکر اسلامی سلاح مبارزه و صیانت از عفت و پاکی زنان و خواهران ماست.

نتیجه سهل‌انگاری و مسامحه در امر دین و بی‌توجهی به فرهنگ عفت و پوشیدگی، گسست خانواده‌ها، و رشد مفاسد اخلاقی در جامعه است که مقدمات سقوط و نابودی یک جامعه را فراهم می‌کند.

زن مسلمان ایرانی، اکنون در سایه عزت و اقتدار نظام اسلامی وامدار خون‌های پاک و جان‌های مقدسی است که در طول تاریخ در دفاع از حریم زن و تکریم او اهدا شده است؛ کرامتی که با احیای آن، زنان مسیر خود را در سلوک معنوی و نقش‌آفرینی هوشمندانه و عفیفانه در رویداد‌های عظیم فرهنگی، سیاسی و اجتماعی انقلاب و جبهه مقابله با هجمه‌های فرهنگی غرب یافته‌اند.

در شرایطی که بدخواهان نظام اسلامی و استکبار جهانی در شبیخون گسترده فرهنگی قصد دارند این عزت و افتخار زن مسلمان را هتک کنند و با شبهه و تمسخر در تلاشند این زینت بندگی را از آنان بگیرند، وظیفه اصلی به دوش خود بانوان و دختران ماست تا در حفظ این پوشش و پاکیزگی تلاش کنند.

عزت و عظمت و جایگاه ارجمند زنان در اندیشه والای اسلامی، هدیه پیامبر بزرگواری است که در دوران زنده به گور کردن دختران و کالا بودن زن بر نقش بی‌بدیل او در تکمیل خلقت و رسالت انسان تاکید کرده، زن را مایه آرامش و انس و از بزرگترین نعمت‌های الهی دانست، بهشت را زیر پای مادران معرفی نمود و تجلی مقام والای زن را در مروارید هستی، سرور زنان عالم، حضرت انسیه حوراء، فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) قرار داد تا زنان در تمامی اعصار با الگوگیری از ایشان، قدر گوهر ذاتی خود را دانسته و با حفظ متانت، وقار و عفاف، رسالت گرانسنگ خود در رشد و هدایت قافله بشری به سوی قله‌های بلند «إِنَّکَ کَادِحٌ إِلَى رَبِّکَ کَدْحاً فَمُلَاقِیهِ» را ایفا نمایند.

در پایان سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مسجد گوهرشاد اعلام می‌دارد که مسئولین و مدیران فرهنگی کشور موظفند در محیط‌های اجتماعی و ادارات دولتی ضمن حمایت از این ارزش الهی، حجاب این افتخار و عزت زن مسلمان را تمجید و تحسین کنند و با تبلیغات گسترده در ترویج فرهنگ دینی تلاش کنند.
ارسال نظرات