خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: مجموعه سپاه پاسداران در کل کشور در رفع محرومیت، سازندگی و سازماندهی در حوزه‌های مختلف مسئولیت دارد و ماموریت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه خدمت رسانی و محرومیت زدایی در استان‌های مرزی است.
کد خبر: ۹۱۵۳۴۲۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران صبح امروز در حاشیه مراسم اهدای ۲۲۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم بضاعت مناطق مرزی استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به واسطه ماموریتی که در خصوص ایجاد امنیت در نقاط مرزی و شرق کشور از جمله خراسان جنوبی دنبال می‌کنیم ایجاد امنیت پایدار و مردمی در مرز‌ها همراه با توسعه همه جانبه باشد.
 
وی، نقش آفرینی مردم در ایجاد امنیت توام با رفع محرومیت‌ها را مهم دانست و افزود: به اقدامات عملیاتی از جمله اشتغال و آموزش، ازدواج، بهداشت، زیرساخت و عمران باید توجه شود.
 
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه بیان داشت: اگر بخواهیم مردم در مناطق مرزی بمانند باید به موضوعات مختلف در حوزه بهداشت، سلامت و فرهنگی توجه همه جانبه صورت گیرد؛ بنابراین در کنار نیرو‌هایی که حضور مقتدرانه نظامی در منطقه دارند شاهد امنیت پایدار مردمی در منطقه هستیم.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز در کنار آستان قدس رضوی توجه ویژه‌ای نسبت به محرومیت زدایی به ویژه در مناطق شرق کشور صورت می‌گیرد. هم افزایی و همکاری قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه با آستان قدس، کمیته امداد و بهزیستی با هدف محرومیت زدایی در ناطق مرزی وجود دارد.
 
پور جمشیدیان افزود: دو افتخار در مرز‌های کشور نصیبمان شده است. اول محرومیت زدایی است که در حد توان و ظرفیت‌های قرارگاه ثامن الائمه اعلام همکاری با دستگاه‌های متولی خدمت رسان می‌کنیم و افتخار دوم خادمی امام رضا علیه السلام است که ما به عنوان خادمان آستان قدس رضوی در حال خدمت به مردم هستیم.
 
وی یاداور شد: هر چند خدمات ما نسبت به سطح محرومیت‌ها کم است، اما در حد بضاعت اعلام همکاری کردیم و با همه دستگاه‌هایی که مسئولیت دارند در مسائل فرهنگی، اجتماعی، ازدواج جوانان و کمبود آب در منطقه برای مردم خدماتی ارائه دهند آمادگی همکاری داریم.
 
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: به مناسبت آغاز دهه کرامت در قرارگاه شهید ناصری ۲۲۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم بضاعت استان تقدیم می‌شود.
 
وی عنوان کرد: مجموعه سپاه پاسداران در کل کشور در رفع محرومیت، سازندگی و سازماندهی در حوزه‌های مرزی مسئولیت دارد و ماموریت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه خدمت رسانی و محرومیت زدایی در استان‌های مرزی است.
 
پورجمشیدیان ادامه داد: طی چند سال اخیر در قالب قرارگاه ثامن الائمه هزاران پروژه عمرانی و صد‌ها هزار پروژه غیر عمرانی در مناطق محروم مرزی محقق شده است که بخش عمده‌ای از این تلاش‌ها در نتیجه همکاری با آستان قدس است و در آینده همکاری‌ها تقویت می‌شود.

وی اظهار داشت: در این مجاهدت موضوع رنگ، مذهب، قوم و قبیله جایی ندارد بلکه بیشترین خدمات به اهل سنت ارائه شده است. تفاوتی قایل نیستیم و امیدواریم در حوزه اشتغال بتوانیم با کمک دولت اقداماتی انجام دهیم که مردم اینجا نیازی نداشته باشند خودشان بتوانند مشکلاتشان را برطرف کنند.
 
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: امسال در حوزه عمرانی کار می‌کنیم و در منطقه شما با کمک استان قدس سرمایه گذاری ویژه‌ای در بند‌های آبی و قنات‌ها داریم که آب‌ها هدر نروند و مردم برای کشاورزی استفاده کنند.
 
وی ادامه داد: تفاهم نامه‌ای با آستان قدس در حوزه اشتغال در زمینه دام قرار است انجام شود. سرمایه گذاری در صنایع دستی و احیای قنوات از دیگر خدمات برای محرومیت زدایی در مناطق مرزی خراسان جنوبی است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها