خبرهای داغ:
مسوول دفتر آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی:

2 هزار نفر خادمیار تخصصی در آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند

مسوول دفتر آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی گفت: 2 هزار نفر خادمیار تخصصی در آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۵۳۳۹۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد صبح امروز در نشست خبری که در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: 18 کانون تخصصی و 2 هزار نفر خادمیار در استان وجود دارد که برای نشر و معرفی معارف اهل بیت (ع) در حال تلاش هستند.

وی تبیین سبک زندگی رضوی، ترویج آداب زیارت و معارف رضوی، تلاش برای محرومیت‌زدایی و امدادرسانی، ساماندهی موقوفات و نذورات دریافتی، راه‌اندازی شبکه خادمیاری را از جمله ماموریت‌های این مجموعه برشمرد.

وی با بیان اینکه 200 عنوان برنامه برای برگزاری در دهه کرامت طراحی شده است، ادامه داد: بدرقه زائران امام رضا (ع) با اجرای برنامه‌های هنری، دیدار با خانواده معظم شهدا، راه اندازی کاروان موتورسواری از پارک جنگلی، فضاسازی شهری، تجلیل از خادمیاران سلامت و خادمیاران علمی، برگزاری نشست علمی برای تبیین نقش امام رضا (ع) در راستای نشر معارف اسلام، توزیع 200 بسته غذایی بین 200 نفر، اعزام زائراولی‌ها از جمله این برنامه‌هاست.

مسوول دفتر آُستان قدس رضوی در آذربایجان غربی اضافه کرد: تهیه جهیزیه برای 8 زوج، اجرای برنامه در اماکن عمومی و ... سایر برنامه‌ها هستند که در این ایام برگزار می‌شوند.

نوروزنژاد خاطرنشان کرد: از بدو تاسیس این مجموعه تاکنون یک هزار و 50 نفر در قالب 25 کاروان به زیارت امام رضا (ع) مشرف شده‌اند که روند اعزام افرادی که شرایط لازم را داشته باشند ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات