خبرهای داغ:
مسوول بسیج رسانه آذربایجان غربی:

موفقیت‌های کشورمان به خوبی تبیین نمی‌شود

مسوول بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: موفقیت‌های مختلف کشورمان به خوبی تبیین نمی‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۳۳۷۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

محمد مهرزاد صدقیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: موفقیت‌های کشورمان در زمینه‌های مختلف تاکنون به خوبی تبیین نشده است و این موضوع تاسف‌آور است.

این مسوول تصریح کرد: در مقابل تمام نکات منفی و جو بدبینی در مورد ایرانیان، موفقیت های چشمگیر در تمامی حوزه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی، هسته ای، نانو همچنین دستاوردهای دفاعی و نظامی در تمامی حوزه ها بویژه سرنگونی پهباد فوق پیشرفته جاسوسی آمریکا گواه ما می توانیم است.

 وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه به نظر می رسد مهم ترین ابزار یک جامعه برای تغییر نگاه نسبت به آینده، رسانه های جمعی باشند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند با تولید محتوا و برون رفت از وضعیت رویدادمحوری، شکاف های جدی بین وضعیت موجود و مطلوب را شناسایی، اولویت بندی و راه حل ارائه کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی اذعان کرد: باید بررسی کنیم که از گذشته تا امروز چه پیشرفت هایی کرده ایم و نشان دهیم که هر چه جلوتر پیش برویم اوضاع برخلاف بدبینی ما رو به پیشرفت است و این را در شبکه های اجتماعی گسترش دهیم تا زمانی که این مساله به کتب درسی مدارس و دانشگاه ها نفوذ کند و واژه ها، جملات منفی را از  متن گفتار  و اخبار خود حذف کنیم تنها راهکار تغییر رژیم غذایی (گفتار و شنیدار) ماست.

وی در پایان سخنان خود گفت: ما امروز، نیاز به تولید پیام‌های مفید، پیش‌برنده، تعالی بخش و آرامش دهنده برای جامعه داریم. پیام‌هایی که  سبب توانایی جامعه برای سامان دادن کنش متقابل و موثر احوال جامعه ایرانی شوند.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات