خبرهای داغ:
فرمانده نیروی نیروی انتظامی آذربایجان غربی:

پیشگیری از وقوع جرم با همکاری مردم امکان‌پذیر است

فرمانده نیروی نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: پیشگیری از وقوع جرم با همکاری مردم امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۹۱۵۳۳۷۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

مسعود خرم‌نیا امروز  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: مردم آذربایجان غربی از زمان پیروزی انقلاب تا به امروز در برابر کفر، معاندان و زیاده خواهان ایستادگی کرده اند و جانفشانی در این استان همچنان ادامه دارد.

وی افزود: مردم شریف و نیروهای مسلح استان آذربایجان غربی همواره در تمامی عرصه ها پشت سر روحانیت در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و استقلال این مرز و بوم تلاش کرده و آن را حفظ کرده اند و به ویژه در ایام پیروزی انقلاب اسلامی با هدایت حجت الاسلام و المسلمین حسنی نقش مهمی را ایفا کردند.

این مسوول تصریح کرد: امروز از عقبه شهرها تا عمق شهرهای استان، نیروهای نظامی و انتظامی و مرزبانی به برکت خون مبارک و مقدس شهدا امنیت مطلوبی تامین شده است.

خرم نیا تاکید کرد: در مجموعه انتظامی استان نقش و تاثیر عقیدتی سیاسی در بالا بردن روحیه کارکنان بی بدیل بوده و دامنه گسترده ای دارد و پرسنل نیروی انتظامی همانند اوایل انقلاب دارای روحیه قوی واستکبارستیز هستند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بیان کرد: برگزاری دوره های عقیدتی سیاسی نقش به سزایی در افزایش روحیه جهادی وانقلابی کارکنان نیزوی انتظامی و خانواده های آنان داشته و نیروی انتظامی تا آخرین نفس برای تحقق آرمان های انقلاب تلاش خواهد کرد و در این راه از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

پایان پیام/ع

ارسال نظرات