خبرهای داغ:
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه:

محرومیت زدایی ماموریت اصلی سپاه است

سردار حزنی گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محرومیت‌زدایی در کنار دولت است و تمام توان خود را در این زمینه به کار می گیرد.
کد خبر: ۹۱۵۳۳۶۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در حاشیه آیین افتتاح 250 پروژه عمرانی، اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی مناطق سیل‌زده و اهدای 500 سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت و همایش طلایه داران سازندگی استان سمنان از کمک به زوج‌های بی‌بضاعت در تأمین جهیزیه خبر داد و گفت: محرومیت‌زدایی به تقویت کارآمدی نظام می‌انجامد و سپاه در محرومیت‌زدایی در کنار دولت است.
وی با بیان اینکه یکی از ماموریت های اصلی سپاه در کنار دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محرومیت زدایی و مردم دوستی در کشور است افزود : قرارگاه محرومیت زدایی سپاه آمادگی دارد تا به همه افراد بی‌بضاعت و کم‌بضاعت که ازدواج کرده‌اند، در بحث تأمین جهیزیه کمک کند.
سردار حزنی با بیان اینکه اولویت سپاه بحث اشتغال و رونق تولید در سال جدید  است تصریح کرد : از زحمات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در خدمت رسانی در مناطق سیل زده تشکر می کنم و همچنین از تمام مردم استان سمنان و خیرین که در زمینه خدمت رسانی پیش قدم هستند سپاسگزارم.

محرومیت زدایی ماموریت اصلی سپاه

محرومیت زدایی ماموریت اصلی سپاه

ارسال نظرات
پر بیننده ها