خبرهای داغ:
با فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت ، تعدادی از دانش آموزان بسیجی هندیجان به اردوی فرهنگی تربیتی طرح شهید بهنام محمدی به مقصد استان قم اعزام شدند .
کد خبر: ۹۱۵۳۳۵۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

پاسدار عارف عبدی فرمانده دانش آموزی هندیجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: اردوی فرهنگی تربیتی طرح شهید بهنام محمدی به مدت ۴ روز دانش آموزان پسر بسیجی در مقطع تحصیلی راهنمایی همراه با برنامه های متنوع فرهنگی از هندیجان به استان قم با تلاش و همکاری ناحیه سپاه و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان اعزام شدند.

 

وی افزود : حدود ۲۲نفر از دانش آموزان بسیجی هندیجان که در اردوی ۴ روزه قم اعزام شدند همزمان با زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) از نشست های بصیرتی و تربیتی و اخلاقی استفاده خواهند کرد که در اصل یک آموزش مفید در فرصت بوجود آمده است.

وی بابیان حضور دانش آموزان در برنامه های اوقات فراغت گفت: برنامه های اوقات فراغت با شروع فصل تابستان در سطح هندیجان همزمان با دیگر نقاط کشور شروع شده که در این باره بسیجیان دانش آموز از این برنامه های تابستانه نهایت استفاده را برده و تاکنون استقبال خوبی شده است.

پاسدار عبدی عنوان کرد : بسیجیان دانش آموز در برنامه ها و مراسمات ملی و مذهبی و دیگر کارهای بسیج و آموزش و پرورش فعالیت خوبی دارند که در زمینه های علمی ، ورزشی ، فرهنگی ، نظامی و اردوهای تفریحی و زیارتی و نشست های بصیرتی حضور قابل قبولی دارند که از تلاش آنها تقدیر و تشکر می شود.

وی با اشاره به کلاس های آموزش قرآنی بیان کرد : بطور منظم و هماهنگ شده نشست های روشنگری و کلاس های آموزش قرآنی بسیجیان دختر و پسر دانش آموز در تمام مقاطع تحصیلی با سازماندهی منظم حضور تحسین بر انگیز دارند و ازاین کلاس ها و نشست ها استفاده می کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها