رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور:
سی و سومین یادمان شهیدان اسرافیل، احمد، بهزاد و احمد نیازآذری در مسجد امام حسن مجتبی روستای آری بندپی شرقی بابل برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۳۳۳۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در سی و سومین یادمان شهیدان اسرافیل، احمد، بهزاد و احمد نیازآذری در مسجد امام حسن مجتبی روستای آری بندپی شرقی بابل گفت: با روحیه شهادت طلبی و جهادی ملت ایران، دشمنان هیچگاه به اهداف شومشان نخواهند رسید.

حجت الاسلام ادیانی شهدا را سرمایه های معنوی ایران اسلامی دانست و افزود: امروز هم جوانان ما با پیروی از شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، با تمام وجود از آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع و نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.

وی امنیت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان را ثمره خون شهیدان و ایثارگری رزمندگان دانست که باهمتی والا و نیتی خالصانه و الهی توانستند از لذت‌های دنیوی گذشته و به‌درستی در مسیر تقرب الهی گام بردارند.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تسمک و حرکت در مسیر آنان را تکلیف و مسئولیت جامعه امروزی خواند و گفت: تقویت اسلام و درخت تناور انقلاب به برکت خون شهداست و این خون سبب بالندگی، حرکت و پویایی نظام است./ صداوسیما

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها