وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه برای رسیدن به اهداف بخش تعاون، اتاق تعاون و وزارت کار باید در کنار هم باشند گفت: ضرورت دارد تا تعاونی ها در حوزه استارت آپ ها و شرکت های نوبنیان وارد شوند.
کد خبر: ۹۱۵۳۲۹۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدشریعتمداری، وزیر تعاون و کار در صبحانه کاری که با حضور «محمد کبیری»، معاونت امور تعاون وزارت کار و بهمن عبداللهی،« رئیس اتاق تعاون» برگزار شد با اشاره به برگزاری اجلاس جهانی کار (ILO) گفت: یکی از مهمترین مباحثی که در آن اجلاس مطرح شد، درباره آینده جهانی کار بود،اگر کشورها خودشان را آماده برای آن تحولات نکنند با مشکلات جدی روبرو می شوند.

بیشتر بخوانید

 وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های این اجلاس استقلال نظام کارشایسته است افزود: بیش از این نیز در اجلاس جهانی کار،کار پژوهشی را دنبال کردیم که هدف آن اجرای کار شایسته بود. در جلسه هئیت وزیران نیز استقرار کار شایسته را تأکید کردیم وامروزسند کار شایسته تصویب و آماده اجرا است.

 شریعتمداری گفت:بخش تعاون در ابتدای انقلاب با قوت فراوان وارد شد و در بسیاری موارد موفق عمل کرد. نگاه امام خمینی(ره) نسبت به مسائل کشور به تعاون و همدلی بود. اگر اکنون در بخش هایی دچار مشکل هستیم، دلیل آن این است که از نگاه اول انقلاب فاصله گرفته ایم. در یک آسیب شناسی می توان به این موضوع رسید که فاصله گرفتن از نگاه اولیه انقلاب باعث بروز این مشکلات شده است.

 وزیرتعاون با بیان اینکه برای تحقق اهداف بخش تعاون نیازمند یک اتاق تعاون و یک وزارت تعاون قوی هستیم گفت: ضرورت دارد تا اتاق تعاون ووزارت تعاون در کنار هم قرر گیرند تا بتوانند اهداف بخش را اجرایی کنند.

ارسال نظرات