خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند گفت: عشق و علاقه جهادگران برای رفع نیاز محرومان و محرومیت زدایی بزرگترین ارزش بسیج سازندگی است و گروه های جهادی و اعضای بسیج سازندگی با عملکرد انقلابی خود و بدون هیچگونه چشم داشت مادی کارهای بزرگی را در جهت رفع محرومیت انجام داده که اجر و پاداش ان کمتر از جهاد فی سبیل الله نیست.
کد خبر: ۹۱۵۳۲۲۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور در آیین تجلیل از قدرت سعادتی جهادگر مرندی در بین الصلاتین نمازجمعه، با اشاره به اینکه امروز کشور نیازمند یک حرکت و مدیریت جهادی در همه عرصه ها است، افزود: کشور برای اینکه روی پای خود بایستد و به مشکلات خود غلبه کند به جای نگاه به بیرون و کمک از بیگانگان در قالب سرمایه گذاری خارجی باید به درون و استفاده بهینه از منابع به وسیله مدیریت جهاد توجه اقدام کند.
وی در ادامه رمز پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در سایه توجه به مدیریت داخلی و استفاده از نیروهای جهادی عنوان کرد.
قدرت سعادتی از بازنشستگان و بسیجیان جهادگر سپاه مرند است که بعد از 30 سال خدمت صادقانه در سپاه خسته نشده و در عرصه های محرومیت زدایی فعال و در سیل اخیر مناطقی از شمال و جنوب کشور با حضور بی وقفه در راستای کمک به هم نوعان خود خدمات شایانی از خود به جای گذاشته است.

ارسال نظرات