خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت ایستادگی و مقاومت گفت: گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمنان با پیروی از رهبر انقلاب اسلامی ایستادگی و مقاومت است.
کد خبر: ۹۱۵۳۱۸۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر در جمع کارکنان سپاه آذرشهر در تبیین  مساله ایستادگی و مقاومت با استفاده از تعریف رهبرفرزانه انقلاب در خصوص ایستادگی که عموما آن را به اشتباه به معنی جنگ طلبی و خشونت طلبی و زمینه سازی برای درگیری نظامی معنی می کنند آن را عبور از موانع و مشکلات موجود در راه حق عنوان کرد.

وی ایستادگی و مقاومت را یک راهبرد بازدارندگی درونی در همه زمینه ها دانست و اظهارداشت: در صورت تقویت این راهبرد در زمینه های نظامی، اقتصادی، سیاسی و ... دشمن به هیچ وجه حتی فکر جنگ به ذهنش نخواهد رسید و به شکر خدا هم رهبر جامعه و هم  مردم همراه و پیرو از روحیه ایستادگی و مقاومت برخوردارند.

حجت الاسلام کاملی فر اضافه کرد: سازش و تسلیم هزینه اش بیشتر از مقاومت است چرا که کشور ایران در جنگ های جهانی اول و دوم از راه سازش و تسلیم وارد شده و زیر پای استکبار له شده و متحمل خسارات زیادی شده است ولی پس از انقلاب اسلامی با راهبرد مقاومت و ایستادگی  دارای امنیت، قدرت، صلابت و عزت و بزرگی به دست آورده و ضمن حفظ  تمامیت ارضی و هویت سرزمینی قادر به پاسخ گویی قاطعانه ،هوشمندانه و منطقی به دشمنان شده است.

ارسال نظرات