تیم فوتبال سپیدرود رشت در فصل نقل و انتقالات تابستانی قرارداد نزهتی و فردوسی را تمدید کرده و مهیار نوری، امید سامکن، میلاد تولایی، محمد روشندل، ایمان شوریابی، محمداسماعیل نظری، محمدرضا زینال خیری، محمود خمیسی و سعید قدمی را به‌عنوان بازیکن جدید به خدمت گرفت.
کد خبر: ۹۱۵۳۱۸۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵

آخرین اخبار از تحرکات نقل و انتقالاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، در ابتدای فعالیت سپیدرود برای فصل جدید ، کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت طی حکمی، علی نظرمحمدی را به‌عنوان سرمربی این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فصل 98-99 منصوب کرد.

پس از مشخص شدن وضعیت نیمکت تیم فوتبال سپیدرود رشت و حضور علی نظرمحمدی در رأس کادر فنی این تیم، یارگیری‌های تیم فوتبال سپیدرود برای حضور مقتدرانه در رقابت‌های لیگ دسته اول آغاز شد.

محمد نزهتی وینگر فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت قرارداد خود را به‌عنوان نخستین بازیکن این تیم، به مدت یک‌فصل دیگر با سرخ‌های شهر باران تمدید کرده و در لیگ دسته اول فصل 98-99 با پیراهن سپیدرود رشت ادامه خواهد داد.

آخرین اخبار از تحرکات نقل و انتقالاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت

در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه سپیدرود رشت، مهیار نوری مدافع دو فصل اخیر ملوان انزلی با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوست.

مهیار نوری فوتبال خود را از تیم پایه‌های داماش گیلان آغاز کرد و به تیم بزرگ‌سالانش راه یافت، وی دو فصل برای تیم فوتبال بزرگ‌سالان داماش گیلان در لیگ دسته اول بازی کرده و پس‌ازآن به تیم مس رفسنجان رفت، نوری در 29 مسابقه برای مسی‌ها در لیگ دسته اول به میدان رفت.

نوری پس از پایان قرارداد خود با مسی‌ها، موردتوجه وینگو بگوویچ در گلگهر سیرجان قرار گرفت ولی به دلیل موعد سربازی به‌عنوان بازیکن سرباز به خدمت ملوان انزلی درآمده و دو فصل برای این تیم توپ زد.


آخرین اخبار از تحرکات نقل و انتقالاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت

باشگاه سپیدرود رشت در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود اقدام به جذب امید سامکن مدافع اسبق خود و علی عشوری زاد دستیار اسبق علی نظرمحمدی کرد.

آخرین اخبار از تحرکات نقل و انتقالاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت

بازگشت دوباره سامکن به سپیدرود

امید سامکن سابقه بازی در تیم‌های نیروی زمینی و پیکان تهران، سپیدرود رشت و خونه به خونه بابل را داشته و برای دومین بار به تیم فوتبال سپیدرود رشت ملحق شد، وی متولد 7 اردیبهشت 1375 بوده و توانایی بازی در تمامی پست‌های دفاع و همچنین هافبک دفاعی را دارد.

سامکن در فصل 97-98 موردتوجه تیم فوتبال استقلال تهران قرارگرفته و حتی با این تیم قرارداد داخلی منعقد کرد، وی پس از چند جلسه تمرین مورد تائید شفر سرمربی وقت استقلال در لیگ هجدهم قرار نگرفته و مجدداً به سپیدرود رشت بازگشت، سامکن در سپیدرود نیز فرصت حضور در لیگ هجدهم را پیدا نکرده و به همراه علی نظرمحمدی به خونه به خونه بابل در لیگ دسته اول ملحق شد.

آخرین اخبار از تحرکات نقل و انتقالاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت

عشوری زاد دستیار علی نظر در لیگ یک

علی عشوری زاد دستیار سال‌های اخیر علی نظرمحمدی پس از توافق با سرمربی سرخ‌های شهر باران، مجدداً به این تیم پیوست و در لیگ دسته اول فصل 98-99 دستیار علی نظرمحمدی خواهد بود، عشوری زاد به همراه علی نظرمحمدی سابقه صعود به رقابت‌های لیگ برتر را داشته و با برکناری علی نظرمحمدی در لیگ برتر، از سپیدرود کناره‌گیری کرد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه تحرکات نقل و انتقالاتی خود موفق به جذب میلاد تولایی گلر فصل گذشته تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز شد.

آخرین اخبار از تحرکات نقل و انتقالاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت

جذب گلر فصل گذشته ماشین‌سازی تبریز توسط سپیدرود

تولایی پیش‌ازاین در تیم‌های نفت تهران و استقلال جنوب (سرخ پوشان پاکدشت) عضویت داشته و موفق شد دو فصل پیش با تیم استقلال جنوب به لیگ دسته اول ایران صعود کند.

وی 23 ساله سن دارد و قد او 186 سانتی‌متر است و پس از مهیار نوری و امید سام کن سومین بازیکن تازه‌واردی است که در دومین روز حضور نظرمحمدی به سپیدرود ملحق شد.

آخرین اخبار از تحرکات نقل و انتقالاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت

5 بازیکن رده‌های سنی پایه سپیدرود در تیم بزرگ‌سالان

علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در راستای جوان‌گرایی سرخ‌های شهر باران در لیگ دسته اول، پنج بازیکن رده‌های سنی امید و جوانان این باشگاه را با عقد قراردادهای 3 ساله به لیست تیم بزرگ‌سالان سپیدرود اضافه کرد.

رضا عاشوری، حسین امینی، آرین فتوحی، آرین نصیری نژاد و مهدی محمدپور 5 بازیکن تیم‌های پایه ارتش سرخ گیلان هستند که عصر امروز با سپیدرود قراردادهایی به مدت سه فصل منعقد کردند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود موفق به تمدید قرارداد میثم فردوسی شده و هافبک سرخ‌ها یک‌فصل دیگر در این تیم توپ خواهد زد.

فردوسی سابقه بازی در تیم‌های نوجوانان فجر گیلان، جوانان دخانیات، امید داماش گیلان، پاس رشت و شهرداری لنگرود را دارد و برای ششمین فصل متوالی در تیم فوتبال بزرگ‌سالان سپیدرود به میدان خواهد رفت.

فردوسی به همراه تیم فوتبال سپیدرود رشت از رقابت‌های لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول و از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده و در لیگ هجدهم سقوطی تلخ به همراه سرخ‌های شهر باران به لیگ یک را تجربه کرد.

آخرین اخبار از تحرکات نقل و انتقالاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت

تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود موفق به جذب محمد روشندل مدافع فصل گذشته ملوان شد.

آخرین اخبار از تحرکات نقل و انتقالاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت

کوچ مدافع ملوان به سپیدرود

روشندل در رده‌های سنی پایه برای تیم های شموشک گلستان، اتکا گرگان و سپاهان اصفهان توپ زده است، وی در به همراه تیم جوانان سپاهان موفق به کسب مقام قهرمانی لیگ برتر جوانان شده و این مقام را با تیم امیدهای سپاهان در لیگ برتر امیدها تکرار کرد.

مدافع گلستانی تازه به خدمت گرفته‌شده توسط سرخ‌ها در لیگ چهاردهم در رقابت‌های جام حذفی برای بزرگ‌سالان سپاهان به میدان رفت، وی در لیگ پانزدهم یکی از مهره‌های ثابت سپاهان بوده و در 27 دیدار درمجموع رقابت‌های جام حذفی و لیگ برای طلایی پوشان به میدان رفت.

روشندل با فرارسیدن موعد سربازی برای سپری کردن این دوران مقدس به عضویت تیم فوتبال ملوان انزلی درآمد و به مدت دو فصل برای قوهای سپید در لیگ دسته اول به میدان رفت، وی سابقه حضور در چهار دیدار لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب تیم بزرگ‌سالان سپاهان اصفهان را دارد.

آخرین اخبار از تحرکات نقل و انتقالاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت

جذب هافبک اسبق تیم النصر عمان

محمداسماعیل نظری هافبک فصل گذشته شاهین شهرداری بوشهر پس از تایید کادر فنی سپیدرود رشت با قراردادی یک ساله به عضویت تیم فوتبال سپیدرود رشت درآمد.

نظری 32 ساله سابقه بازی در تیم‌های باشگاهی پاس تهران، استقلال اهواز، پاس همدان، استیل آذین تهران، پدیده مشهد و شاهین شهرداری بوشهر را دارد، وی به عنوان لژیونر در تیم تی او تی (TOT)  تایلند و النصر صلاله عمان بازی کرد.

آخرین اخبار از تحرکات نقل و انتقالاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت

هافبک فصل گذشته آلومینیوم اراک در سپیدرود

ایمان شوریابی هافبک 31 ساله گرمساری با عقد قراردادی یک ساله به عضویت تیم فوتبال سپیدرود رشت درآمد، وی توانایی بازی در تمامی خطوط هافبک را دارد و مهره ای کلیدی در این پست به شمار می رود.

هافبک گرمساری فصل گذشته آلومینیوم اراک در تیم‌های مختلفی در لیگ ایران توپ زده است، شهرداری ماهشهر، نساجی مازندران، برق جدید فارس، هف سمنان،  پیام مشهد و گل‌گهر سیرجان ازجمله تیم‌هایی است که شوریابی سابقه بازی در آن‌ها را دارد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در نهمین روز از فعالیت نقل و انتقالاتی خود موفق به جذب زینال خیری و محمود خمیسی شده و تعداد بازیکنان جذب‌شده را به عدد هشت رساند.

آخرین اخبار از تحرکات نقل و انتقالاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت

کاپیتان فصل گذشته شهرداری تبریز در سپیدرود

محمدرضا زینال خیری کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری تبریز با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوست، وی توانایی بازی در پست‌های هافبک و دفاع را داشته و با 28 سال سن سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی امید را دارد.

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری تبریز سابقه بازی در تیم‌های تبریزی ماشین‌سازی و گسترش فولاد را دارد، زینال خیری در تیم‌های سایپا تهران، شهرداری اردبیل، نساجی مازندران و فجر شهید سپاسی شیراز توپ زده است.

آخرین اخبار از تحرکات نقل و انتقالاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت

مدافع فصل گذشته شهرداری ماهشهر به سپیدرود پیوست

محمود خمیسی مدافع 35 ساله فصل گذشته شهرداری ماهشهر با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوست، وی با چهار بار صعود به همراه چهار تیم مختلف به رقابت‌های لیگ برتر از رکوردداران این عرصه به شمار می‌رود.

خمیسی سابقه بازی در تیم‌های راهیان کرمانشاه، گسترش فولاد تبریز، سیاه‌جامگان و پدیده مشهد، پارس جنوبی جم، بادران تهران، نساجی مازندران را در کارنامه دارد.

سرخ‌های شهر باران در دهمین روز از فعالیت نقل و انتقالاتی خود موفق به جذب سعید قدمی وینگر اسبق تیم فوتبال داماش گیلان شدند.

آخرین اخبار از تحرکات نقل و انتقالاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت

قدمی 27 ساله محصول آکادمی باشگاه فولاد خوزستان بوده و یک بازی برای بزرگ‌سالان این تیم انجام داد، وی به عنوان سهمیه زیر 23 سال به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست و در این تیم نتوانست توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

وینگر یاسوجی فوتبال کشورمان پس از یک‌فصل راهی تیم فوتبال داماش گیلان شده و دو فصل برای این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران توپ زد، با سقوط داماش به لیگ دسته اول، قدمی رهسپار صنعت نفت آبادان شد ولی خیلی زود مجدداً به داماش گیلان پیوست و این بار در رقابت‌های لیگ دسته اول در این تیم بازی کرد، وی فصل گذشته در تیم اف سی دینامو سوخومی گرجستان در لیگ دسته دوم این کشور توپ زد.

قدمی در رده ملی سابقه بازی در تیم ملی زیر 17 سال و زیر 20 سال کشورمان را داشته و یکی از اعضای تیم ملی کشورمان در جام جهانی فوتبال زیر 17 سال در کشور نیجریه بود.

به گزارش خبرگزاری بسیج ، تاکنون تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از سقوط به رقابت‌های لیگ دسته اول پنج بازیکن خود را ازدست‌داده است، محمد بلبلی، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، میثم تهیدست و میلاد شیخی سلیمانی از این تیم جداشده‌اند، جدایی بلبلی در حالی رقم خورده است که این بازیکن دو فصل دیگر با باشگاه سپیدرود قرارداد داشته است.

گزارش از محمد جمشیدی چناری

انتهای پیام/



ارسال نظرات