خبرهای داغ:
خادم حرم حضرت معصومه (س) گفت: امروز حجاب هزینه دختران انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم فرهنگی است که باید با مراقبت آن را حفظ و ترویج و تبیین نمایند.
کد خبر: ۹۱۵۳۱۷۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام مومنی زاده در مراسم جشن دختران انقلاب در مصلی مدرسه قلعه شاهرود که به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد در سخنانی با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و دهه کرامت با اشاره به سوره کوثر اظهار کرد: خدا در این سوره به پیامبر می فرماید تا به تو کوثر دادیم و کوثر در زبان عرب یعنی خیر کثیر و ما در کشورمان این خیر کثیر را که فاطمه معصومه (س) را داریم.
وی افزود: اگر می خواهید فضیلت حضرت فاطمه زهرا (س) را درک کنید باید قبر فاطمه معصومه (س) را زیارت کنیم.
خادم حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه ما باید قربانی کنیم و یعنی هزینه بدهیم گفت: هزینه برای دختران ما امروز حجاب است و این پوشش در همه جا باشد باید حتی در عرصه فرهنگی که پیامبر اسلام می فرماید دختران مفرحان، ملطفات، مجهزات، مونسات و مفریات هستند.
وی با تشریح این حدیث اظهار کرد: ملطفات یعنی سرشار از لطف و مهربانی، مجهزات یعنی آماده کمک به پدر و مادر و مونسات یعنی انس با پدرو مادر و مبارکات یعنی موجب خیر و برکت و روزی و مفریات یعنی ریزبین و ظریف هستند.
مومنی زاده تصریح کرد: باید دختران ما خود را به این صفت ها مزین کنند و در این مسیر ولایت مدار باشند و خود را برای تربیت نسل های آینده این انقلاب آماده کنند.
در این مراسم خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س)، پرچم متبرکه این حرم را در بین شرکت کنندگان برای تبرک چرخاندند.
اجرای سرود توسط گروه های سرود دختران بسیجی و مولودی خوانی توسط خادم حرم حضرت معصومه (س) و دکلمه خوانی در مورد ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختران اجرا شد.
امام جمعه شاهرود نیز مهمان ویژه دختران انقلاب بود و از دست اندرکاران برگزاری این مراسم بویژه بسیج جامعه زنان تقدیر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها