امام جمعه مرند:

فشار اقتصادی آمریکا برای متوقف کردن حرکت انقلاب است

امام جمعه مرند با اشاره به اینکه امروز آمریکا سردر گم شده است، گفت: آمریکا قصد دارد با فشار شدید و بی سابقه اقتصادی، حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کند.
کد خبر: ۹۱۵۳۱۰۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده، در خطبه‌های نماز جمعه مرند با اشاره به سالروز ربوده شدن دیپلمات‌های ایران در لبنان و کشف کودتای نوژه اظهار داشت: هدف از کودتای نوژه این بود که بیت امام خمینی (ره) و صداوسیما بمباران شده و سران کشور به شهادت برسند که این کودتا کشف شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال است با تمام تحریم‌ها و جنگ‌ها و فشارها در برابر استکبار و زورگویی‌های آمریکا ایستاده است، ۱۶ هزار نفر در این کشور توسط دشمن ترور شده‌اند و همچنان نیز ادامه دارد.

حجت الاسلام نعمت زاده خاطرنشان کرد: آمریکا قصد دارد با فشار شدید و بی سابقه اقتصادی، حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کند.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز در دنیا منزوی شده است، گفت: ایستادگی و مقاومت هزینه دارد، امروز آمریکا به دنبال همین مقاومت مردم ایران، سردر گم شده است.

حجت الاسلام نعمت زاده با تاکید بر اینکه ایران از استقلال خود کوتاه نخواهد آمد، اظهار داشت: آمریکا و کشورهای اروپایی قصد داشتند با قدرت موشکی و نفوذ منطقه‌ای ایران مقابله کنند، اما طبق مواد برجام، ایران در برابر نقض برجام آمریکا و عدم اجرای تعهدهای اروپا، اقداماتی را انجام داد.

امام جمعه مرند اذعان داشت: ملت مظلوم اما مقتدر ایران، امروز با همه تهدیدها و فشارها، در دنیا عزیز است و ترامپ اعلام کرده که از خاورمیانه خارج خواهد شد، چرا که نتوانست با قدرت نفوذ ایران مقابله کند.

حجت الاسلام نعمت زاده در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: افرادی که به بیت المال و جامعه خیانت کرده‌اند، باید به صورت علنی معرفی شوند، همه در برابر قانون برابر هستند.

وی با اشاره به برکات دستگاه قضائی در دوران پس از انقلاب اسلامی ایران افزود: تشکیلات قضائی باید پناهگاه مردم باشد، مردم از نابرابری‌های آقازاده‌ها و مردم عادی گلایه مند هستند.

حجت الاسلام  نعمت زاده خاطرنشان کرد: ما با عدالت واقعی فاصله داریم، اما این بدان معنا نیست که در راستای عدالت کاری صورت نگرفته است.

امام جمعه مرند با اشاره به برپایی میز خدمت دستگاه قضائی در شهرستان مرند در هفته گذشته تاکید کرد: این قبیل کارها در زمان شاهنشاهی صورت نمی‌گرفت، امروز بالاترین مقامات کشوری و نظام در دسترس مردم هستند و باید شاکر این نعمت‌ها باشیم.

وی اظهار داشت: کارهای جهادی و مومنانه مسئولان نباید زیر سوال برود، امروز دشمن به دنبال سیاه نمایی علیه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام نعمت زاده همچنین گفت: خبرنگاران به دور از حب و بغض‌های شخصی، عملکرد مسئولان را منعکس کنند هر چند کم کاری‌ها و نقص‌هایی در عملکرد مسئولان وجود دارد و باید نقد شود.

وی در بخش دیگری با اشاره به فرا رسیدن هفته حج اظهار داشت: باید اخوت و برادری و منافع اسلام را در مناسک حج حفظ کنیم تا شاهد تداوم عزت مسلمین در جهان باشیم.

حجت الاسلام نعمت زاده همچنین با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) گفت: خدام آستان قدس رضوی همزمان با میلاد امام رضا (ع) به شهر مرند سفر می‌کنند که برنامه‌هایی در این شهر خواهند داشت.

امام جمعه مرند در بخش پایانی با اشاره به برپایی میز خدمت شهرداری و شورای شهر مرند پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مسئولان باید در ارتباط نزدیک با مردم باشند و میز خدمت با هدف حل مشکلات آسان مردم برپا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها