فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ گفت: حجاب و عفاف در جامعه اسلامی ما یک سرمایه ملی است که زنان ما را در مقابل تمامی انحرافات اجتماعی و اخلاقی نسبت به زن و خانواده حفظ کرده است.
کد خبر: ۹۱۵۳۰۸۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛  فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار بسیج به مناسبت هفته عفاف و حجاب گفت: حجاب و عفاف سرمایه ملی و مذهبی کشور اسلامی ماست که زنان عفیف و با حجاب ما را در مقابل تمامی هجمه ها و تهدیدات فرهنگی بی حجابی و بی بند و باری جوامع غربی حفظ کرده است.

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی با تأکید بر اینکه امروزه غرب به دنبال از بین بردن عفت و حیای زنان جوامع مسلمان است تصریح کرد: اولین طرح غرب برای رخنه کردن و برچیدن فرهنگ یک کشور اسلامی اشاعه فحشا و فساد در این کشورهاست که از این طریق بتوانند بی حجابی و بی عفتی را در این کشورها به راحتی رواج دهند و ضربه ای مهلک بر پیکره فرهنگ این جوامع بزنند و از طریق فرهنگ این جوامع را ساقط کنند.

وی افزود: زن مسلمان به عنوان یک سد بزرگ بر سر راه توطئه ها و طرح های بی حجابی و بی حیایی کشورهای غربی و استعمار ایستاده است و هرگز اجازه نخواهد داد از طریق رواج بی حجابی و بی عفتی و فرهنگ غلط غربی به جوامع مسلمان ضربه بزنند.

موسایی ادامه داد:وظیفه زنان و دختران مسلمان در همه کشورهای اسلامی حفظ حجاب است و این یک وظیفه شرعی و قانونی است که باید از طریق کار فرهنگی و با بهره گیری از آموزه های دینی و  اسلامی نسبت به استحکام و تحکیم آن سعی و تلاش خود را داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد بیش از 20 برنامه فرهنگی تبلیغی با مضمون عفاف و حجاب در سطح حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج تابعه شهرستان در هفته حجاب و عفاف برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات