خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در حاشیه حضور در قم از کمک ۶۰ میلیارد تومانی کارگران و صاحبان کارخانه‌های سراسر کشور به سیل زدگان استان‌های شمالی و غربی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۳۰۶۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در نشست هیئت اندیشه ورز با حضور مصطفی کاویانی مدیرکل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم و مدیران کارخانجات استان در محل سالن جلسات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرکت کرد.

در این جلسه مدیران کارخانجات و شهرک‌های صنعتی استان قم دغدغه‌های تولیدات کارخانه‌ها و مراکز کار و تولید و راه کار‌هایی برای کمک به رفع مشکلات تولید را بیان کردند، همچنین در این جلسه مشکلات کارگران و دغدغه‌های صاحبان صنایع و مراکز تولیدی مرور شد.

رعیتی فرد طی سخنانی در نشست مزبور گفت: کارگران و صاحبان کارخانجات سراسر کشور با روحیه بسیجی و داوطلبانه بیش از ۶۰ میلیارد تومان به سیل زدگان کمک کردند.

وی افزود: مراکز کار و تولید می‌توانند در طرح سازمان بسیج با عنوان "جهاد همبستگی ملی" شرکت و کمک کنند تا بازسازی و تعمیرات خانه‌های سیل زده به سرعت انجام گیرد.

بسیج کارگران و کارخانجات جلساتی را تحت عنوان هیئت اندیشه ورز در هر استان به منظور بهبود فضای کسب و کار، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، ایجاد فضای مناسب جهت رونق تولید و کمک به دولت در رفع موانع تولید برگزار می‌کند.

رعیتی فرد بعد از پایان جلسه از کارخانه مرینوس ایران، تولیدکننده انواع پارچه و منسوجات بازدید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها