فرمانده سپاه ثارالله در جمع مردم ریگان:
سردار غلامعلی ابوحمزه اظهار داشت: اینستکس و سایر موضوعاتی که در بحث برجام اروپایی ها مطرح میکنند یک بازی و فریبی بیش نیست.
کد خبر: ۹۱۵۳۰۵۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع مردم انقلابی شهرستان ریگان اظهار داشت: اینستکس و سایر موضوعاتی که در بحث برجام اروپایی ها مطرح میکنند یک بازی و فریبی بیش نیست.

فرمانده سپاه ثارالله با بیان اینکه بیش از سه سال است که اروپایی ها حتی به یک تعهد خودشان پایبند نبودند،تصریح داشت: آمریکایی ها سال گذشته از برجام خارج شدند و هیچ تعهدی را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی اجرا نکردند.

وی افزود:متاسفانه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی، احزاب، گروه ها و جریانات هنوز باورشان نشده که اروپا و آمریکا دارند خیانت می کنند به ارزش های انقلاب اسلامی،برخی هنوز دلخوش اند با برخی تعهدات اروپا و آمریکا میشود مشکلات اقتصاد را حل کرد،اروپا و آمریکا قابل اعتماد نیستند چون سکه ی دو رو هستند .

ایشان در ادامه بیان داشت:همه کشورهای محوری اروپا یک مشت آدم های جانی، مفسد ،خیانت پیشه، جنایتکار و ظالم هستند.

ابوحمزه با بیان اینکه مسئولین کشور و تیم مذاکره کننده باید با اقتدار در مقابل اروپایی ها وآمریکایی ها بایستند،بیان کرد:در بحث غنی سازی تا حد نیاز کشور ارتقاء پیدا کند ،در بحث آب سنگین اراک که متوقف شده باید فعال شود و سانتریفیوژها باید به حد نصاب برسد.

این مقام مسئول در ادامه عنوان داشت:همه تعهداتی که جمهوری اسلامی برای اثبات صداقت خودش انجام داد اما طرف مقابل به هیچ تعهداتی پایبند نبود باید دوباره شروع شود،آمریکایی ها و اروپایی ها آدم هایی هستند که به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند.

فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به اینکه آن چیزی که الان جامعه ی ما نیاز دارد بحث اشتغال است،عنوان داشت: در شهرستان ریگان در بحث اشتغال کارهایی انجام شده اما کافی نیست.

ابوحمزه با بیان اینکه مهم ترین اتفاقی که در بحث اشتغال باید بوجود بیاید شکل گیری کارگاه های زود بازده در همه ی خانه هاست،گفت:اگر میخواهید مشکلات ریگان با این ظرفیت هایی که دارد حل شود باید آستین ها را همه بالا بزنند و تلاش کنند.

وی با بیان اینکه باید همه به تناسب مهارت و اگاهی خود یک حرفه ای را یاد بگیرند،افزود: سپاه با مراکز فنی حرفه ای هماهنگ کرده و بسیجیان می توانند به صورت رایگان آموزش های مختلفی را فرا بگیرند و کارت مهارت دریافت کنند و هر خانه باید یک کارگاه باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه با بیان اینکه نباید ریگان عقب بماند ،بیان داشت: اقتصاد مقاومتی که حضرت آقا فرمودند یکی از موضوعات اصلی آن همین بحث ایجاد کارگاه های کوچک خانگی است.

ایشان در ادامه با بیان اینکه چیزی به نام محرومیت در ریگان نباید وجود داشته باشد،افزود:تنها نسخه ای که میتواند مشکلات را حل کند خودکفایی است.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه باید زمینه ازدواج را برای جوانان هرچه سریعتر آماده کرد،عنوان داشت:معتمدین و بزرگان طوایف باید زمینه ازدواج را برای جوانان فراهم و ازدواج باید آسان صورت بگیرد واز تشریفات کذایی در مراسمات ازدوج ها باید دوری کرد.

وی در ادامه گفت:سپاه ، انتظامی ،اطلاعات، دستگاه قضایی و هم خود مردم مخصوصا بسیجی ها و سران طوایف و ریش سفیدها باید به گونه ای حرکت کنند تا یک امنیت همه جانبه و پایدار در سطح ریگان جاری و ساری شود.

سردار ابوحمزه بیان داشت:سپاه، بسیج و یاران انقلاب در بحث مسائل فرهنگی، اجتماعی، مردم یاری سلامت و امنیت، درمان و ده ها موضوع دیگر کار می کند و در بحث سیاسی چه انتخابات مجلس چه انتخابات ریاست جمهوری نقش سپاه بصیرت افزایی برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای است.

وی در ادامه افزود:در انتخابات فردی را باید انتخاب کنید که مومن ، متدین، انقلابی، ولایی ،شجاع ،پاکدست و ساده زیست باشد .مواضع آن فرد در برابر استکبار، آمریکا و صهیونیسم مشخص باشد ،مواضع آن در فتنه های سال های گذشته مشخص باشد،کاردان باشد،دنبال خرید رای با دادن آرد، پول، تلفن همراه و وعده واهی نباشد.

فرمانده سپاه ثارالله عنوان کرد:اینکه برخی میگویند ما اینجا را دهستان میکنیم، مدرسه میسازیم همه اینها حرف مفت است.این تجربه چهل سال انقلاب است به محض اینکه به مجلس رفتند همه چیز را فراموش می کنند، نباید فریب برخی جناح ها و جریانات سیاسی را بخورید.

وی افزود:اینکه شعارهای الکی می دهند ما این روستا را فلان می کنیم، مشکل اشتغال را حل میکنیم ،دهستان را بخش میکنیم ،جاده آسفالت میکنیم، این ها دروغ است چرا به مردم دروغ می گویید، اینها اصلا کار نماینده مجلس نیست اینها کار دستگاه های اجرایی دولت است.

ایشان در ادامه افزود:کسانی که اهل رانت و فساد اقتصادی اند آنهایی که دنبال چرب کردن سبیل آقا زاده ها با پول بیت المال و دزدی هستند نباید به اینها رای داد.

سردار ابوحمزه در ادامه عنوان کرد:برخی در چهارشهرستان گفته اند سپاه ما را برای کاندیداتوری در انتخابات تایید کرده من اینجا صریحا این موضوع را تکذیب می کنم، سپاه و بسیج هیچ کس را تایید نکرده و متولی تایید شورای نگهبان است و به هیچکس هم نگفتیم و نخواهیم گفت که آقا شما کاندید شوید.

وی تصریح داشت:باید نماینده ای به مجلس برود که درد مردم را بفهمد و مشکلات را حل بکند ، نه مشکل خودش ، طایفه ، حزب و آقا زاده اش را حل کند. همه باید بیدار باشید، سرتان را کلاه نگذارند ،با چاپلوسی و دروغ گفتن و وعده های دورغ تحت تاثیر قرار نگیرید و به دیگران هم شناخت بدهید تا تحت تاثیر قرار نگیرند.

فرمانده سپاه ثارالله در پایان با بیان اینکه سیاست ها ،تدابیر و راهبردهای سپاه و بسیج در سطح استان کرمان فقط توسط فرمانده سپاه استان مشخص میشود و هیچکس حق دخالت ندارد،بیان داشت:به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم کسی از سپاه و بسیج به نفع خودش سوء استفاده کند، سپاه و بسیج امانت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات