مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مالک اشتر عنوان کرد:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مالک اشتردر جمع فرماندهان حوزه و پایگاه٬مدیران عقیدتی سیاسی بسیج گفت: دشمنان هر کاری را که میتوانستند بر علیه کشور ما انجام دادند و هر بار هم سیلی خورده اند چون آنها یک واقعیت را هیچ وقت نفهمیدن ما یک استراژی نوین داریم که در آن ایمان حرف اول می زند.
کد خبر: ۹۱۵۳۰۴۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان بوشهر:حجت اسلام و المسلمین ابوذر شاد مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مالک اشتر بوشهر در کارگاه مهارت افزایی سیاسی مدیران بسیج شهرستان بوشهر اظهار داشت: خداوند متعال یک سری قوانین دارد که با آن عالم را مدیریت می‌کند.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر افزود: یکی از آن قوانین عبارت است از حق علیه باطل و یک عده‌ای در جبهه حق و عده‌ای در جبهه باطل رویا رو با هم خواهند شد و این سنت ادامه دارد.

حجت اسلام ابوذر شاد بیان کرد: خیلی‌ها تلاش می‌کنند این سنت را منکر شوند یا کمرنگ جلوه دهند و می‌گویند شما چرا اینقدر دشمن دشمن می‌کنید و در حالی که این سنت قرآنی است و از زمان پیغمبر بوده است و این فرآیند همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در زمان حضرت امام خمینی (ره) دشمنانی در داخل کشور و خارج از کشور وجود داشته اند و با امام و دشمنی سر سختی را نیز داشته اند.

وی افزود: هر دشمنی مخالف ما است و هر مخالفی دشمن ما نیست و دشمنان ما ممکن است در یک مقطع زمانی سکوت کنند و هرچند که این سکوت هم سیاسی است برای اینکه با یک آمادگی بیشتری حمله کنند.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر اظهار داشت: تفکر بعضی از افراد به گونه‌ای است که می‌گوید از حق هسته‌ای خودمان باید بگذریم تا آمریکا کوتاه بیاید، اما در اشتباه اند، چون اگر ما از یک خاکریز گذشتیم دشمن به طمع می‌افتد و به دنبال خاکریز بعدی است و خواهش می‌کنم بعضی‌ها دشمن را با رفتار‌های غلط خودمان طمع کار نکنیم.

وی اشاره کرد: دشمن در موازه دشمنی خود بسیار انقلابی‌تر از برخی از انقلابیون ما در کشور برخورد کرده است.

حجت اسلام ابوذر شاد خاطر نشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال این هستند که پرونده اسلام را در کشور‌های اسلامی ببندند و کاری به اصولگرا و اصلاح طلب هم ندارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر خاطر نشان کرد: دشمنان هر کاری را که میتوانستند بر علیه کشور ما انجام دادند و هر بار هم سیلی خورده اند، چون آن‌ها یک واقعیت را هیچ وقت نفهمیدن ما یک استراژی نوین داریم که در آن ایمان حرف اول می‌زند.

سرهنگ غلامرضا شهابی سرپرست ناحیه مقاومت مالک اشتر بوشهر در این کارگاه افزود: نیرو‌های مصلح حق ورود به مسائل انتخاباتی را ندارند، اما وظیفه دارند روشنگری کنند و ارائه دهنده‌ی معیار‌های یک فرد اصلح باشند.

سر پرست ناحیه بوشهر اظهار داشت: یک فرد اصلح باید انقلابی باشد و از اشرافی گری پرهیز کند و این فرد باید اعتماد به نفس و دارای بیان بالایی باشد و در آخر نیز مواضع سیاسی وی مورد برسی قرار گیرد.
 
پایان خبر/
ارسال نظرات