خبرهای داغ:
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر نصب درست تابلوها و علائم در جاده‌ها، گفت: جانمایی علائم ایمنی جاده‌ای باید با دقت و حساسیت بالایی انجام شود.
کد خبر: ۹۱۵۲۹۹۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸

جانمایی علائم ایمنی باید با حساسیت بالایی انجام شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید پرورشی‌خرم در جمع روسای ادارات راهداری استان همدان با تأکید بر نصب درست تابلوها و علائم در جاده‌ها، اظهار داشت: جانمایی علائم ایمنی جاده‌ای باید با دقت و حساسیت بالایی انجام شود.

وی بیان داشت: جانمایی درست این علائم علاوه بر هشدار و اطلاع‌رسانی سبب ارتقاء ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: علائم و تابلوهای ایمنی، نقش موثری در افزایش ایمنی راه‌ها و راهنمایی و هدایت کاربران جاده‌ای دارند.

وی بر جانمایی دوربین‌ها در جاده‌ها و قرار دادن آنها در نقاط مناسب تأکید کرد و یادآور شد: جانمایی‌ها باید در اماکنی باشد که کمترین هزینه‌ها را داشته باشد.

پرورشی‌خرم جانمایی مجتمع‌های خدماتی رفاهی را ضروری برشمرد و افزود: باید در این زمینه نیز دقت کافی انجام و پیرو درخواست ارائه شده حتما سایر ضوابط در نظر گرفته شود.

وی در ادامه پل‌های عابر پیاده در سطح جاده‌ها را از روش‌های افزایش سرمایه ملی است، ابراز داشت: در خصوص پل‌ها با توجه به شرایط مناسب تنقیه و لایروبی باید انجام شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: یکی از مسائل مهمی که در ساخت پل‌های عابر پیاده و مجتمع‌های خدماتی رفاهی باید در نظر گرفت، نظارت بر نگهداری آنها است که باید طبق قرارداد جزء دستور کار اصلی شهرستان‌ها قرار بگیرد.

وي همچنین با اشاره به زحمات مقتدرانه این اداره کل در عرصه‌های مختلف، از روسای شهرستان‌ها خواست در سال جاری نسبت به جذب اعتبارات بیشتر برای استان تلاش کرده تا بتوانند در راستای ایمن‌سازی محورهای استان با قدرت و جدیت بالایی وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات