رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران:

فضای مجازی بی دروپیکر است / رسانه ملی برای فرجام برجام برنامه سازی کند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران گفت:فضای مجازی در کشور بی‌ در و پیکر و به حال خود رها شده است.
کد خبر: ۹۱۵۲۹۷۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران در کارگروه رسانه و فضای مجازی که میاندورود برگزار شد، بااشاره به اینکه  فضای مجازی در کشور بی‌ در و پیکر است اظهار کرد:انتشار تصاویر خلاف عرف در شبکه‌های اجتماعی جرم بوده و قابل پیگیری است.

وی در همین رابطه با بیان گسترده شدن انتشار تصاویرهنجارشکنان درفضای مجازی افزود:فضای مجازی رها شده و اگر قوه قضا همه وقت خودش را برای این کار بگذارد باز هم کم است.

حجت الاسلام پورخاقان  در ادامه با بیان این مطلب که می بایست فضای مجازی برای جوانان و نوجوانان کنترل شود اضافه کرد:اصحاب رسانه ی بسیجی با تولید محتوا و شبکه سازی این فضا را برای جوانان و نوجوانان سالم کنند تا دشمن نتواند عرض اندام کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران با یادآوری اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران بسیجی در خط مقدم جبهه جنگ نرم هستند، خاطرنشان کرد: نباید گذاشت دشمن با نفوذ و از راه تبلیغات رسانه ای دست به ولایت ستیزی بزند.

حجت الاسلام پورخاقان با تصریح براین مطلب که اگر منکری در دولت وجود دارد باید آن را گفت، تاکید کرد:خبرنگاران باید مطالبات مردم را پیگیری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات هسته ای هم اشاره کرد و  ,با یادآوری این مطلب  که با وزیر خارجه کدخدا قدم زدند و خندیدند اما در آخر نامردی دیدند،ادامه داد:چرا صدا و سیما  برای شروط 9 کانه رهبری در تصویب برجام  و فرجام مذاکرات برنامه ای نمی‌سازد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران ترامپ را شخصی دیوانه دانست و یادآور شد:دشمن از فضای مجازی استفاده می کند تا فضا را مسموم کند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها