خبرهای داغ:
مسئول امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور:

خانواده شهدا و جانبازان از سرمایه‌های عظیم کشور هستند

مسئول امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه ایستادگی شهدا و شهامت آنها، دین مبین اسلام را از هر آسیبی در امان نگه داشته است، گفت: خانواده شهدا و جانبازان از سرمایه‌های عظیم کشور هستند و تجليل از مقام اين عزيزان كمترين كاري است كه انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۲۹۶۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

خانواده شهدا و جانبازان از سرمایه‌های عظیم کشور هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی رحیمیان در جمع خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، تکریم خانواده شهدا را تکلیفی دینی و الهی عنوان کرد و اظهار داشت: ارج نهادن به جایگاه والا و پاسداری از خون شهدا نباید برای لحظه‌ای فراموش شود.

وی با بیان اینکه ایستادگی شهدا و شهامت آنها، دین مبین اسلام را از هر آسیبی در امان نگه داشته است، ادامه داد: خانواده شهدا و جانبازان از سرمایه‌های عظیم کشور هستند و تجلیل از مقام این عزیزان كمترین كاری است كه انجام می‌شود.

مسئول امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به گردن ما حق زیادی دارند، ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

در این برنامه ضمن دیدار با «ناصر زارعی» و «ابوطالب لطفی» از رزمندگان جانباز و خانواده شهید «اسمعلی ونایی»، با اهداء لوح و هدیه از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور و همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان همدان از این عزیزان قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات