خبرهای داغ:

حجت‌الاسلام و المسلمین صادقی انتصاب رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تبریک گفت

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در پیامی انتصاب سردار غلامرضا سلیمانی به ریاست سازمان بسیج مستضعفین را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۵۲۹۵۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، در پی انتصاب سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی به سمت ریاست سازمان بسیج مستضعفین که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت الله صادقینمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در پیامی این انتصاب را به وی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر عزیز سردار سرتیپ پاسدار حاج غلامرضا سلیمانی
سلام علیکم

انتصاب جنابعالی به سمت " رئیس سازمان بسیج مستضعفین " با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) را که بیانگر حسن اعتماد معظم له و قابلیت‌های سرشار آن برادر مومن انقلابی و ولایتمدار است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌شک تعهد، توانمندی‌ها و شایستگی‌های ناشی از سال‌ها نقش آفرینی‌های موثر در مدیریت‌ها و مسئولیت‌های گوناگون در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج ، همراه با تجارب ارزنده دوران دفاع مقدس ؛ پشتوانه مطمئن و تأمین کننده‌ای در فراهم سازی بستر‌های مورد انتظار حضرت ایشان از جنابعالی در اعتلای بسیج و گسترش گروه‌های جهادی و هم‌افزایی و تقویت بسیج اقشار در تعامل سازنده و هم‌افزا با مجموعه سپاه بوده است.

امیدوارم در این سنگر نیز همچون سال‌های خدمت صادقانه و اثرگذار در کسوت فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج)، موفق و مؤید بوده و خشنودی ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را کسب فرمایید.

به مصداق "مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل " انجانب با قدر شناسی از جنابعالی موفقیت و سربلندی آن همرزم مومن و شجاع را از ذات اقدس ربوبی و حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می نمایم و از تلاش صادقانه و زحمات خالصانه جنابعالی در سال های فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تقدیر و تشکر می نمایم. 

رحمت الله صادقی
نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان

ارسال نظرات