برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) در شهرستان دیلم

مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب(س) شهرستان دیلم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۵۲۹۵۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دیلم روز گذشته مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب (س) برگزار گردید.
در این مراسم که با حضور حداکثری خواهران بسیجی در مهدیه بسیج برگزار شد سرکار خانم حسین عباسی سخنران این مراسم با بیان حدیثی از امام رضا (ع)  زیارت این بانوی مکرمه (س) در قم را هم ردیف با زیارت امام هشتم در خراسان دانسته و در خصوص فضایل آن حضرت بیان نمود:
حضرت معصومه سلام الله علی‌ها از شخصیت والایی برخوردار و از ویژگی‌های بارز حضرت تفکر، اندیشه ورزی و علم والای ایشان است  به طوری که وی از عالمان زمان خویش به شمار می‌آمدند.
این کارشناس مذهبی اضافه کرد:
میلاد حضرت معصومه سلام الله علی‌ها که به فاطمه ثانی لقب یافت به عنوان روز دختر نامگذاری شده و این موضوع خود نشانگر ارزش وجودی دختر می‌باشد و بر همین اساس طبق احادیث وارد شده  وجود دختر بعنوان رحمت معرفی شده است.
در این مراسم با شکوه علاوه بر مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت برادر پاسدار عبداله تمیمی، برگزاری مسابقه واجرای سرود و نمایش توسط دبستان قرآنی کوثر و تجلیل از دختران نوجوان محجبه و نمونه پایگاه‌ها از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
 
پایان خبر/
ارسال نظرات