فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز از ایجاد ۶۰ آکادمی استعداد یابی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون ۳۸ آکادمی در البرز راه اندازی شده است.
کد خبر: ۹۱۵۲۹۳۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در مراسم رونمایی از لباس تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج اظهار داشت : ظرفیت‌هایی در استان وجود دارد که شاید مغفول مانده باشد، به همین منظور سپاه و بسیج با راه اندازی باشگاه مقاومت با همکاری شهرداری، اقدام به شناسایی این ظرفیت‌ها و ایجاد یک فضای مناسب با این هدف که جوانان بتوانند استعدادهای خود را عملی سازند کرده است.

۳۸ آکادمی استعدادیابی ورزشی توسط سپاه استان البرز راه‌اندازی شد

وی اضافه کرد: شرایط استان البرز ویژه است و یکی از روش‌هایی که می‌توان تمامی اقوامی که در این استان زندگی می‌کنند را همگرا کرد، تیمی است که در آن از تمامی اقوام حضور دارد.

سردار مولایی گفت: ورزش‌های متنوعی توسط باشگاه مقاومت راه اندازی شده و هدف مان این است که به حوزه ورزش استان کمک‌های بیشتری کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح کرامت در ۱۶ نقطه استان در سال جاری اظهار داشت: البرز این ظرفیت را دارد تا در حوزه ورزشی به یک الگو کشوری تبدیل شود و به این منظور آکادمی‌های استعداد یابی در سطح استان راه اندازی و یا در حال راه اندازی هستند.

فوتسال مقاومت شهرداری کرج، تنها تیم استان است که در رقابت‌های لیگ برتر کشور حضور دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها