خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

دفاع مقدس در خرده گفتمان «مقاومت» خلاصه می‌شود

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دفاع مقدس در خرده گفتمان «مقاومت» خلاصه می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۲۹۲۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی صبح امروز در مراسم وداع با شهدای چالدران، اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی آماده هستند که برای ایران اسلامی جان‌فشانی کنند و با تمام وجود خود از انقلاب اسلامی، آرمان‌ها و ارزش‌ها دفاع کنند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالگرد هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکای جنایتکار، ابرپهباد متجاوزین آمریکایی را منهدم کردند.

این مسوول خاطرنشان کرد: پیام شهدا امروز برای ملت ایران اسلامی کاملا روشن و واضح است، شهدا برای حفظ انقلاب از جان خود گذشتند، بنابراین باید دشمنان کشورمان درک کنند، تا وقتی روحیه شهادت‌طلبی، جان‌فشانی و ایثارگری در بین مردم ما وجود دارد، انقلاب اسلامی نابود نمی‌شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز «هیهات من‌ الذله» در جهان به عنوان یک گفتمان مطرح شده است، اضافه کرد: بنابراین شاهد هستیم که ارزش‌های انقلاب در حال صدور بوده و ملت‌های مستضعف دنیا در حال الهام گرفتن از انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس، آزمون بزرگی برای اثبات قدرت ایمان، حقانیت و پایداری پیروز ملت ایران بود، اضافه کرد: روزهای حساس و سرنوشت‌ساز دفاع مقدس، سرشار از حماسه‌آفرینی‌ و سلحشوری‌های بهترین و دلاورترین فرزندان این امت به شمار می‌رود.

سرایی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین دوره‌هایی است که مفهوم عینی - عملی مقاومت را شکل داد، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی زمانی توانست قدرت غالب صدام را از بین ببرد که «مقاومت» را به عنوان مدل سیاست ورزی خود تعریف کرد.

وی با بیان اینکه اگر تمام جنگ تحمیلی در یک خرده گفتمان خلاصه شود، آن خرده گفتمان «مقاومت» است، اظهار کرد: بنابراین باید یاد و خاطره شهدای گلگون‌کفن چه آن جوانانی که در هشت سال دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمدند و چه کسانی که در این چهل سال از چشمه شهادت سیراب شدند را زنده نگه داریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار