خبرهای داغ:
شهردار سابق اسدآباد گفت: مهیا نبودن شرایط برای سکونت خانواده در شهرستان اسدآباد عامل استعفای من بود.
کد خبر: ۹۱۵۲۹۲۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

مهیا نبودن شرایط برای سکونت خانواده در اسدآباد عامل استعفای من بودپیمان سبزه‌ای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: مهیانبودن شرایط برای سکونت خانواده‌ام در شهر ستان مهمترین دلیل استعفای من بوده است.

وی افزود:طبق دستورالعمل وزارت کشور باید شهرداران به همراه خانواده در شهر محل خدمت سکونت کنند اما به علت مهیا نبودن شرایط انتقالی کاری برای حضور همسرم در اسدآباد، مجبور به استعفا شدم.

شهردار سابق اسدآباد اضافه کرد: در این چند ماه فراز و فرودهایی در شهرداری تجربه کردم اما فکر می‌کنم مسیری که آغاز کردم آینده روشنی پیش رو داشته باشد.

وی ادامه داد: منظم شدن پرداختی‌ها، جوان‌گرایی مسئولین واحدها و ایستادگی در مقابل فشار برای جابجایی برخی نیروها اقدامات مهم بنده در زمان مسئولیت بود.

سبزه‌ای با اشاره به اینکه در زمینه درآمدهای شهرداری نیز درخواست‌های زیادی برای تخفیف پیش می‌آمد تصریح کرد: تا آنجا که توانستم از دادن تخفیف‌های بی‌مورد خودداری کردم چراکه درآمد شهرداری وابسته به این دریافتی‌ها است.

وی افزود: در انجام اصلاحات اداری همیشه مقاومت‌هایی از جانب برخی افراد با تفکر سنتی وجود دارد اما این اتفاقات خللی در روند و اراده کاری ما به وجود نیاورد.

شهردار سابق اسدآباد در پایان با اشاره به اینکه شورای شهر تا لحظه آخر با استعفای من مخالفت کرد، گفت: پس از تقدیم استعفا به محل کار خود در سازمان نظام مهندسی استان بازگشته‌ام.

انتهای پیام/

ارسال نظرات