مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) شاهرود گفت: دوره آموزشی آشنایی با مقررات حمل ونقل کالا‌های خطر ناک در این اداره کل برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۵۲۸۹۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرشاد زادخور در سخنانی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مقررات حمل ونقل کالا‌های خطرناک در این اداره کل بیان کرد: با هدف افزایش سطح دانش پرسنل، دوره آموزشی شناسایی کالا‌های خطرناک و آشنایی با مقررات حمل و نقل این نوع از بار‌ها و کالا‌ها در این اداره کل برگزار گردید و مطالبی همچون شناسایی کالا‌های خطرناک، گروه‌های کالا‌های خطرناک، عواقب ناشی از خارج از کنترل شدن آنها، رعایت الزامات ایمنی در آرایش قطار‌های حامل کالا‌های خطرناک وسایر موارد مورد باز آموزی قرار گرفت.
مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) افزود: این دوره آموزشی با حضور کارشناسان و پرسنل مربوطه از نواحی شمال (۱)، شمالشرق (۲) و شمالشرق (۱) به مدت ۱۶ ساعت در ۲ روز برگزار گردید و فراگیران در طی این دوره با مطالب و موضوعات مربوطه آشنا شدند.
وی خاطر نشان کرد: در سالجاری برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی را در تقویم کاری پیش بینی کرده ایم که برای سطوح مختلف و شاغلین در بخش‌های فنی و اداری اجرایی خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها