سید ساجد یعقوبی
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات به عمل آمده اردبیل میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۲۸۸۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
اردبیل میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، احمد ناصری بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات به عمل آمده اردبیل از یکم تا ۷ مرداد ماه امسال میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در رشته‌های فوتسال و والیبال خواهد بود.

وی با اشاره به این که ۱۳۰ هزار شرکت‌کننده در سال تحصیلی جاری داشتیم بیان کرد: رقابت برای یک هزار و ۴۷۸ نفر در مرحله استانی برگزار شد و ۱۷۱ نفر نیز در مرحله کشوری به رقابت پرداخته و شرکت می‌کنند که درصدد هستیم برگزاری این میزبانی به شکل شایسته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان این که ۱۹ کمیته در سطح استان برای برگزاری این مسابقات تشکیل یافته است گفت: مراسم افتتاحیه نیز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود و بدون شک این میزبانی فرصت ارزشمندی برای معرفی قابلیت‌های استان خواهد بود.

ناصری تصریح کرد: در طول برگزاری این دوره از مسابقات بیش از یک هزار نفر از اعضای فدراسیون، دانش‌آموزان، سرپرستان و ناظر فنی حضور خواهند یافت که به همین دلیل انتظار می‌رود برگزاری این مسابقات به بهترین شکل ممکن باشد و شاهد دستیابی به خروجی‌های مورد انتظار باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار