خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس از برگزاری اجتماع بزرگ خانوادگی "حجاب ، حافظ حریم ولایت" در ساعت 17 عصر روز پنج شنبه 20 تیرماه در پارک شهرداری شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۲۸۶۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور در نشست خبری هفته عفاف و حجاب با اعلام این خبر افزود: این اجتماع به مناسبت گرامیداشت یادو خاطره شهدای  21 تیرماه سال 1314 در مسجد گوهرشاد برگزار می شود و بازخوانی سخنان شهدا درباره حجاب  و  تجلیل از دختران محجبه از جمله برنامه های جانبی این مراسم است.

وی در اهمیت پرداختن دستگاههای فرهنگی به امر مهم ترویج حجاب و عفاف در جامعه اذعان کرد: همه دستگاهها و متولیان فرهنگی به هر نحوی که می توانند از قلم فراسایی در این باب تا هر فعالیتی که مفاهیم مختلف مرتبط با این موضوع را یادآور شود باید انجام دهند چرا که بر طبق آیۀ قرآن تذکر و یادآوری منفعت خواهد داشت و هر کس هر گونه سهل انگاری در این مورد  داشته باشد باید در مقابل شهدای مسجد گوهر شاد و تمام شهدا پاسخگو باشد.

سرهنگ قاسم‌پور با اشاره به " حجاب، میراث ایرانی، گرایش جهانی" به عنوان  شعار امسال روز اجتماع بزرگ خانوادگی اضافه کرد: این هفته که از روز شنبه آغاز می شود به ترتیب عفاف و حجاب فریضۀ الهی ، سیره فاطمی(س)، عفاف و حجاب تجلی فطرت تاج بندگی، حجاب و عفاف حقوق شهروندی ، احترام به قانون، عفاف و حجاب ، تکریم خویشتن، احترام به آزادی، عفاف و حجاب ، اخلاق مداری ، خانواده سالم  نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه گنبدکاووس کارگاه سبک زندگی، پیش بینی سه شب جُنگ قبل از اجتماع بزرگ خانوادگی ، ایستگاه نقاشی ، برنامه های مختلف ورزی و برپایی ایستگاه سلامت از برنامه های این روز است و انتظار ما از رسانه ها کمک به تبلیغ و اطلاع رسانی به مردم است.

وی تصریح کرد: سخنران اجتماع بزرگ خانوادگی "حجاب، حافظ حریم خانواده " نیز حجت الاسلام حسینی دادستان استان گلستان است .

سرهنگ قاسم‌پور گفت: در سراسر پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان برنامه هایی متناسب با این ایام که مصادف با دهه کرامت نیز هست تدارک دیده شده و انتظار ما از ادارات و نهادها همراهی و پشتیبانی است البته بخشی از کارها انتظارات است اما همه ما وظایفی داریم که در این مسیر باید گام برداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس همچنین خاطرنشان کرد در راستای تبیین اهمیت مسئله عفاف و حجاب ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نیز دقایقی پیش از خطبه های نماز جمعه به ایراد سخنانی خواهد پرداخت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها