سردار شاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، با صدور پیامی از حضور پرشور مردم شهید پرور استان بخصوص مردم شهر مهران و همه ی مسئولین ادارات و نهادها در مراسم سالروز آزاد سازی شهر مهران تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۱۵۲۸۳۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار شاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، با صدور پیامی از حضور پرشور مردم شهید پرور استان بخصوص مردم شهر مهران و همه ی مسئولین ادارات و نهادها در مراسم سالروز آزاد سازی شهر مهران تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مهران ، آینه ایست که تمام جبهه با خاکهای سرخش در آن می درخشد و دریچه ی  آسمانی است که از آن بوی رشادت و عطر دلنواز شهادت میوزد.

سالرروز فتح مهران، یادآور تمام دلاوری ها و رشادت هایی بود که به تمام جهانیان نشان داد که با خدا بودن و با دست خالی برای خدا جنگیدن ، سزوار تر از تسلیم شدن در برابر استکبار است.

امروز عظمت و اقتدار ملت ایران که در رأس محور مقاومت قرار دارد،  برگرفته از رشادت ها و خون شهداست و این اقتدارکمر استکبار را خم کرده است و با سرنگونی پهباد فوق پیشرفته آمریکایی ها این را نشان دادیم که منطقه جای استکبار نخواهد بود.

حضور حماسی مردم در تمام صحنه ها و دفاع تمام قد آنان از انقلاب و ولایت این را به خوبی نشان می دهد که این نظام روز به روز مقتدر تر و باصلابت تر خواهد شد و تا تشکیل حکومت حق ، و رساندن پرچم به صاحب اصلیش با هرگونه استکبار و ظلمی مبارزه خواهد کرد و مقاومت را رمز پیروزی خود می داند.

اینجانب ، به عنوان سرباز ولایت ، از حضور گرم مردم مومن و شهید پرور استان بخصوص مردم شهر مهران ، بسیجیان ، خانواده شهدا ، جانبازارن ، رزمندگان  و خانواده های آنان ،  نماینده ولی فقیه در استان ، امام جمعه شهر مهران ، معاون سیاسی استاندار ، فرمانده تیپ 11 حضرت امیر ، فرماندهان سپاه های نواحی ، شهردار و شورای شهر ایلام،  فرماندار شهر مهران ، صدا و سیمای مرکز ایلام ، و تمامی نهادها و کسانی که در مراسم سالروز آزاد سازی شهر مهران حضور داشتند تقدیر و تشکر می کنم.

 

سرتیپ 2 پاسدار جمال شاکرمی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام

 

ارسال نظرات