مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تاکید کرد: امروز در جنگ اقتصادی مردم و مسئولین باید جهادی عمل کنند و آماده هزینه دادن باشند.
کد خبر: ۹۱۵۲۸۳۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یوسفعلی زاده  در مسجد جامع و مصلی امام خمینی (ره) گناباد گفت: ۴۰ سال است استکبار جهانی برای از بین بردن این نظام مقدس لحظه شماری می‌کنند، اما همه نقشه‌های آن‌ها با شکست مواجه شده است چرا که بر اساس وعده‌های الهی ما پیروز هستیم.

وی افزود: امروز دو تفکر در جامعه وجود دارد برخی می‌گویند تا چه زمانی می‌خواهید عضو ناسازگار در عرصه جهانی باشید و برای غربی‌ها فرش قرمز پهن می‌کنند که چنین افرادی تا آن طرف مرز‌ها قابل شناسایی هستند در مقابل عده‌ای دیگر بر این باورند تا قوی هستیم و عزت داریم نیازی به سازش با ظالم نداریم.

یوسفعلی زاده خاطر نشان کرد: واقعیت آن است که امریکا اگر ظرفیت جنگ داشتند زدن پهپاد توسط نیروی هوافضای سپاه برای شروع جنگ کافی بود، ولی جرات به این کار ندارند، چون می‌دانند اگر جنگی را شروع کنند پایان دهنده آن نخواهند بود.

وی با بیان اینکه امروز میدان جنگ است، ادامه داد: در میدان جنگ نظامی لباس رزم می‌پوشیدیم و هزینه دادیم تا در مقابل دشمن دوام آوردیم، امروز هم باید هزینه کنیم و هم مردم وهم مسئولین باید جهادی ٰ‌انقلابی و با لحاظ شرایط جنگی کار کنند.

یوسفعلی زاده در پایان گفت: نباید گذاشت دشمن نزدیک بشود تا در خطوط ما تداخل کند چراکه در این حالت شناخت دشمن و دوست سخت می‌شود و آن گاه جنگیدن خیلی سخت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها