نماینده مردم طرقبه و شاندیز و چناران در مجلس:

به دنبال تصویب قانون شفاف سازی حقوق و اموال مسئولین هستیم

نماینده مردم طرقبه و شاندیز و چناران در مجلس اشاره‌ای به بحث شفاف سازی حقوق و اموال مسئولین کرد و افزود: ما درمجلس به جد در حال پیگیری جهت تصویب نهایی این قانون هستیم.
کد خبر: ۹۱۵۲۸۳۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دکتر محمد دهقان در نشست بصیرتی که در جمع پیشکسوتان و کارکنان سپاه ناحیه مقاومت بینالود برگزار شدف اظهار داشت: این وعده الهی در قرآن است که اسرائیل قطعا نابود خواهد شد.

وی اشاره ای به بیانات مقام معظم رهبری مد ظله العالی در مورد اینکه اسرائیل به خواست الهی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید کرد و با استناد به بیانات ایشان و آیات قرآن کریم و مقاومت مداوم حزب الله این امر را قطعی دانست.

دهقان افزود: غرب‌گرایان در داخل کشور با القای احتمال جنگ نظامی به دنبال پیاده کردن اهداف دشمن هستند، ازاین‌رو مسئولان و مردم ما باید فریب این افراد را نخوردند لذا، باید دانست که هر زمان ما در مقابل دشمن کوتاه آمده و به مذاکرات و وعده‌های دروغین آن‌ها اعتماد کردیم فریب خورده و ضرر کردیم و برعکس هر موقع به مذاکره با آن‌ها خوش بین نبوده و راه مقاومت را در پیش گرفته ایم دست برد با ما بوده است.

وی همچنین اشاره‌ای به بحث شفاف سازی حقوق و اموال مسئولین کرد و افزود: ما درمجلس به جد در حال پیگیری جهت تصویب نهایی این قانون هستیم و به قول معروف آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار