معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: نهادینه کردن ورزش در جامعه موثرترین عامل در کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای وحدت، همدلی و انسجام ملی است.
کد خبر: ۹۱۵۲۸۱۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، مراسم تجلیل از پیشکسوتان و ورزشکاران ناشنوای استان صبح امروز به همت هیات ورزش ناشنوایان و با حضور علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

مصطفوی در این آیین به تاثیرات ورزش در ارتقای وحدت و همدلی اشاره و خاطرنشان کرد: نهادینه کردن ورزش در جامعه موثرترین عامل در کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای وحدت، همدلی و انسجام ملی است.

 وی همچنین از پیشکسوتان ورزشی استان خواست در جهت توسعه و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در جامعه اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به آثار اقتصادی ورزش نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری رویداد های ورزشی عاملی مهم در جذب گردشگران و رونق اقتصادی منطقه است که باید برای استفاده از این ظرفیت مهم در استان برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

وی به تجربه موفق استان و شهر ارومیه در میزبانی مسابقات هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 هم اشاره کرد و افزود: برگزاری موفق این مسابقات نشانگر ظرفیت استان برای میزبانی از رویدادهای مهم ورزشی ملی و بین المللی است.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات