خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوی:

جوانان را باید نسبت به تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی آشنا کرد

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: جوانان را باید نسبت به تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی آشنا کرد.
کد خبر: ۹۱۵۲۷۸۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳

 به گزارش خبرگزاري بسيج از خوي، حجت‌الاسلام محمد رستمی ظهر امروز در جلسه تعامل با رئيس موسسه آموزش عالی علامه خويی، اظهار کرد: نسل جوان را باید با آسیب‌ها و فرصت‌های فضای مجازی آشنا کرد چرا که در این صورت می‌توان از این ظرفیت به صورت بهینه استفاده کرد.

وی گفت: امیدوارم همکاری سازنده و علمی در زمینه های مختلف شکل بگیرد تا از این رهگذر بتوانیم گام های اساسی در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی برداریم.

اين مقام مسئول، با اشاره به لزوم نهادینه‌سازی ارتباطات سالم در فضاي مجازی، خاطرنشان كرد: ارتباطات سالم در فضای مجازی و لزوم هوشياري جوانان و خانواده ها نسبت به تهديدات فضاي سايبري موضوع حائز اهمیتی است؛ پيشگيري از آسيب های اجتماعي و توجه والدين به رفتار فرزندان بسيار مهم می باشد.

وي ادامه داد: امروزه با گسترش چشمگیر رسانه‌ها و به ویژه فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی، تنوع کم‌نظیر شبکه‌ها و امکان دسترسی به رسانه‌های مختلف، کسب سواد رسانه‌ای و اتخاذ تدابیری برای افزایش پیوسته آن ضرورتی اجتناب‌ناپذیر تلقی شده و به عبارتی لازمه زندگی در جوامع مدرن به شمار می‌آید.

رستمی ارتقای سواد فضای مجازی برای اقشار مختلف مردم را ضروری برشمرد و ادامه داد: سواد فضای مجازی اهمیت و نقش ویژه‌ای در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و برگزاری جلسات آموزش سواد فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه قطعاً می‌تواند در کاهش آسیب‌ها مؤثر باشد.

در اين ديدار مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوی و نصيری رئيس موسسه آموزش عالی علامه خويی بر لزوم همكاری و تعامل همه جانبه تاكيد کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات