خبرهای داغ:
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: ایادی استکبار جهانی به بهانه حقوق بشر و با شعارهای مختلف سالانه مرتکب کشتار هزاران انسان بی‌گناه می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۲۷۸۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سیدعلیرضا ادیانی در جلسه بصیرت‌افزایی دینی که در محل سالن امام علی(ع) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: ایادی استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا با شعارهای مختلف ملت‌ها را فریب می‌دهد.

این مسوول گفت: اگر امامت بر مجرای صحیح قرار می‌گرفت، افرادی همچون ترامپ بر جامعه حکومت نمی‌کردند، خلفای پست عربستان به حکومت نمی‌نشستند تا بجای اینکه با عمل به قرآن، برای دوستی و صلح میان مسلمانان تلاش کنند، با بیگانگان تن به معامله قرن دهند و به‌دنبال حذف فلسطین پاره تن اسلام باشند.

وی ادامه داد: بشر به دموکراسی از نوع غربی مبتلاست و هزاران جنایت به اسم دموکراسی و حقوق بشر انجام می‌دهد که امروز  سالگرد حمله به ناو مسافربری ایران از جمله این جنایت است.

ادیانی خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان به بردگی آمریکا درآمدند، چون از هویت خویش دور شدند، قرآن و اسلام کجا اجازه داده است که بیکانگان بر امور مسلمانان دخالت کنند؟ خداوند هیچ سلطه ای را بر مسلمانان از بیگانه نپذیرفته است.

وی تصریح کرد: امروز نظام ‌جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا، موشک‌هایی دارد که اگر آمریکا به ایران تعرض کند، در سراسر دنیا مواضع آمریکا را مورد هدف قرار دهد، برهمین اساس است که آمریکا برای مذاکره محور مسایل موشکی ایران اصرار دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه امور معنوی قابل جعل نیست، یادآور شد: مسئله امامت، اساسی‌ترین مسئله دین بوده و اساس دین همان امامت و ولایت است.

انتهای پیام

ارسال نظرات