دکتر مقیمی در روز نشست مسئولین بسیج مهندسین صنعتی استان ها

ما همواره در شرایط سخت تحریم ها به خودکفایی و توفیقات زیادی دست یافتیم

دکتر مقیمی معاون صنایع وزیر صمت در دومین روز نشست مسئولین بسیج مهندسین صنعتی استان ها اظهار داشت: مادر همواره در شرایط سخت تحریم ها همانند سال 90 توانستیم به توفیقات زیادی در عرصه صنایع و خودکفایی دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۹۱۵۲۷۶۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، دکتر مقیمی معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت در دومین روز نشست مسئولین بسیج مهندسین صنعتی استان ها گفت: ما همواره در شرایط تحریم بوده ایم و گاهی برایمان معافیت هایی در نظر می گیرند که باید با تدبیر از آن موقعیت ها استفاده کنیم.مادر همواره در شرایط سخت تحریم ها همانند سال 90 توانستیم به توفیقات زیادی در عرصه صنایع و خودکفایی دست پیدا کنیم.

مقیمی در ادامه گفت: دولت می بایست در صنایع حیاتی که توجیه اقتصادی ندارند سرمایه گذاری کند. جمع بسیجیان و دلسوزان نظام می توانند کشور را از این شرایط خارج کنند.

وی افزود: تا دو ماه آینده از سامانه ای رونمایی می شود که قرار است تمام محصولات و کالاهای تولیدی در کشور جهت تامین زنجیره تولید و شناخت ظرفیت ها، در آن بارگذاری شود.

معاون وزیر صمت از مهندسین بسیجی خواست تا در پایش تولید و زنجیره های تامین در کشور جهت جلوگیری از عواقب ثانویه مشارکت غعال داشته باشند. این مهم در حقیقت به مدیریت اطلاعات در کشور کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/    

ارسال نظرات
آخرین اخبار