ویژه برنامه های دهه کرامت اعلام شد؛
همزمان با دهه کرامت کلنگ ساخت 8 واحدمسکونی محرومین در مناطق سیل زده مازندران به زمین زده می شود.
کد خبر: ۹۱۵۲۷۶۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، اسماعیل امام زاده مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران امروز در جمع خبرنگاران از کلنگ زنی 8 واحد مسکونی در مناطق سیل زده مازندران خبرداد و گفت: این خانه ها ظرف 90روز احداث و تحویل می شود.

وی با اعلام  جمع آوری 300 میلیون تومان کمک های مردمی برای ساخت خانه ها ، اظهار کرد:  یک هزار و 100خادمیار افتخاری در سیل به مردم خدمات رسانی کردند.

امام زاده با بیان اینکه خادمیاران افتخاری آستان قدس از مازندران برای امداد رسانی به مناطق سیل زده کشور در خوزستان ، گلستان و لرستان هم اعزام شدند، اضافه کرد:  خدمات امداد رسانی خادمیاران در بعضی از مناطق سیل زده نظیر سیمرغ همچنان ادامه دارد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران در ادامه سخنان خود به رتبه اول استان در  بخش نذورات آستان قدس اشاره کرد و افزود: در سه سال فعالیت نمایندگی آستان قدس در مازندران به 48هزار خانوار مازندرانی خدمات رسانی شد.

به گفته امام زاده 13خادم رضوی از 18تا23تیرماه در قالب چهار کاروان زیر سایه خورشید  به18شهرستان، 25شهر و 50روستای مازندران  برای اجری برنامه اعزام می شوند.

آغوش پدرانه(حضور در روستاها)، آرام جان(عیادت از بیماران)، پیام رهایی(حضور در زندان ها)، تکریم خدمتگذاران(نشست با ائمه جمعه و مدیران)، حضور در مراکز تولیدی(در راستای تحقق شعار رونق تولید)، حضور در جشن های مومنانه، دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا مهمترین عناوین برنامه های کاروان زیرسایه خورشید است. همچنین نمایشگاه رواق رضوان در ساری، بهشهر، قائمشهر، بابل، بابلسر، آمل، نور و فریدونکنار از 17-22تیرماه به مدت سه روز تا یک هفته در مصلاها، بقاع متبرکه و بوستان های شهر ها برپا می شود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها