مسئول بسیج عشایر کشور، گفت: چهارمحال و بختیاری در سال 99 میزبان اجلاسیه 10 هزار شهید جامعه عشایری خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۵۲۷۵۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲


به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار سیف در حاشیه دومین نشست کنگره شهدای جامعه عشایری استان با بیان اینکه هرچه برای خانواده شهدا کار شود بازهم دین خود را کامل ادا نکرده‎ایم، اظهار کرد: کنگره شهدای کشور در  سه حوزه محرومیت زدایی، وحدت بین اقوام و فرهنگی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه چراغ راه محرومیت زدایی در استقبال، کنگره شهدا از وصیتنامه شهید منطقه عشایری چهارمحال و بختیاری روشن شده است، بیان کرد: یکی از شهدا استان وصیت کرده است که پیکر پاکش در منطقه عشایری تدفین شود تا مسئولین با دیدن وضعیت مردم این مناطق اقدام به حل مشکلات آنان نمایند.

این مقام مسئول، با بیان اینکه سرعت خدمات رسانی بعد از انقلاب بالا رفته است، خاطرنشان کرد: انتظار عشایر و روستائیان این است که همچون شهرنشینان خدمات دریافت نمایند که مطالبه‎‏ای به حق است.

سردار سیف، با تاکید بر اینکه انقلاب ما، انقلاب پا برهنه‏ها بود، تصریح کرد: عشایر در تمامی لحظات و برهههای حساس از نظام و انقلاب حمایت کردند که نمونه بارز آن حضور عشایر در دوران دفاع مقدس است که همیشه این شیرمردان خط شکن جنگ تحمیلی بوده‎اند.

وی، با بیان اینکه صبوری، قاطعیت، شجاعت، نترس بودن ویژگی عشایر است، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس عشایر جمعیتی بالغ بر 1 میلیون نفر داشت که 10 هزار شهید را به انقلاب اسلامی هدیه کرده‏اند.

ارسال نظرات