آیت الله صفایی در جمع مدیران و نخبگان اصحاب رسانه : برای مدیریت ادراک مهم ترین بخش ارتباط انسانی ارتباط ادراکی است /شعار آن ها این است بر بال رسانه تا آشیانه مستعمره / مهم ترین خط مقاومت در مقابله این جبهه بزرگ جبهه مقاومت رسانه است / رسالت بزرگ اصحاب قلم این است که یک قیام انقلابی در عرصه رسانه تولید کند
کد خبر: ۹۱۵۲۷۴۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج امام جمعه محبوب شهر بوشهر در جمع مدیران و نخبگان و اصحاب رسانه با تبریک این روز بیان کردند:برای مدیرت ادراک مهم‌ترین بخش ارتباط انسانی ارتباط ادراکی است یعنی ارتباط تاثیری در حوزه اندیشه معماری فکر جامعه مخاطب، چون انسان فرزند اندیشه و تفکر است! در قران هم آمده که انسانها جوری رفتار می‌کنند که شخصیت آن‌ها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تهاجم رسانه است که فکر‌ها را مهندسی می‌کند آنگاه جامعه را بر قطاری می‌نشاند و در ریلی حرکت می‌دهند که ایستگاهش همان است که استعمارگران میخواهند به همین خاطر شعار آن‌ها این است بر بال رسانه تا آشیانه مستعمره! این‌ها آمدند دیپلماسی عمدی رسانه‌ای درست کردند و گفتند دیگر فرد تنها شنونده نیست، گیرنده نیست، هر گیرنده یک تولید کننده است!
کشور‌های جهان را از منظر استعمار بررسی کنیم، استعمارگر، مستعمره و مستقل هستند که کشور‌های مستقل در جهان کنونی فوق العاده کم هستند، مثلا ژاپن اجازه نداره ارتش داشته باشه یا اتحادیه اروپا اجازه تجارت با ایران را نداره! تمامی سرور‌های بزرگ جهان در آمریکاست که با لابی و مدیریت صهیونیست‌ها مدیریت می‌شوند اینجاست که ایران به عنوان یک کشور مترقی یک کشور انقلابی امده در هندسه جهان نقش نویی را ایجاد بکنه فلذا کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند انسان‌های فرهیخته، انقلابی و مامدگار در تاریخ هستند.

اهل قلم اهل رسانه وقتی هویت و ماهیت و محاسبه جهان را کشف کردند و دونستند در چه مقامی ایستادن و چه ارزشی پیدا کردند که با سردمدار جهانی استکبار و استعمار مبارزه کنند بنابراین باید در رسانه اسلامی و انقلابی فکر کنند و برای شکستن هیمنه استکبار حرکت انقلابی داشته باشند، رسالت بزرگ اصحاب قلم این است که یک قیام انقلابی در عرصه رسانه تولید کنند، شخصیت فرهیخته و انقلابی از خود نشان بدهند و هیمنه‌ی تهاجم رسانه که اوج و نوک پیکان آن‌ها تهاجم جهان استعمار فرانو هست را بشکنند.

پایان خبر /
ارسال نظرات
پر بیننده ها