حجت الاسلام مکرم:

عزت و افتخار ملت ایران مرهون خون شهداست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اشکذر گفت: عزت و افتخار امروز ملت بزرگ ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست.
کد خبر: ۹۱۵۲۷۲۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، حجت الاسلام جابر مکرم در یادواره شهدای فیروز آباد اظهار داشت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و داشتن روحیه ایثار، شهادت طلبی و ولایتمداری رزمندگان اسلام از عوامل مهم و موثر پیروزی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.
وی در این مراسم گفت: حفظ آرمان های شهدا کمتر از شهادت نیست.
مکرم  با بیان اینکه ملت ایران اسلامی هیچگاه رشادت های رزمندگان اسلام را در دفاع از آرمانهای انقلاب فراموش نمی کند افزود: امروز پیروی از راه شهدا و تجلیل از خانواده های آنها که چشم و چراغ این نظام هستند بر ما وظیفه است.
وی گفت: شهادت جوانان و دلیرمردان و شیرزنان ما در دوران دفاع مقدس حکایت از یک چیز دارد و آن این است که تمام این از خودگذشتگی ها و رشادت ها برای حفظ نظام اسلامی و ترویج ارزش های آن در جهان بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اشکذر اظهار  داشت: دشمنان از بسط و گسترش اسلام در جهان در هراسند چرا که در صوت تحقق این مهم آنان دیگر نمی توانند اهداف شوم خود را که شامل قدرت طلبی، پایمال کردن حقوق افراد و استعمارگری است ادامه دهند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات