خبرهای داغ:
مسؤول بسیج جامعه زنان شهرستان آستانه اشرفیه گیلان از برگزاری گردهمایی هزار نفره بانوان محجبه آستانه اشرفیه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۲۷۲۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

به گزارش ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان،  اکرم قربانی مسؤول بسیج جامعه زنان شهرستان آستانه اشرفیه گیلان در گفت‌وگو با فارس، درباره برنامه‌های خود برای این هفته، گفت:‌ گردهمایی هزار نفره حجاب و عفاف دختران و بانوان محجبه 16 تیر ساعت 18 در آستان مقدس آقا سید جلال‌الدین آستانه اشرفیه از استان گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: مهمان ویژه این گردهمایی از خانواده شهدا هستند و سایر مدعوین از عموم اقشار جامعه بانوان و دختران استان حضور خواهند داشت.

قربانی درباره برنامه‌های این گردهمایی عنوان کرد:‌ این گردهمایی  با موضوع حجاب و عفاف برگزار می‌شود، در بخش دیگر مراسم مداح اهل‌بیت(ع)‌ به مرثیه سرایی و مداحی خواهد پرداخت و سخنران آن نیز خانم دکتر نیک صفت استاد دانشگاه است.

وی گفت: تصمیم بر برگزاری این گردهمایی با حضور نمایندگانی از فرمانداری،‌ شهرداری، بخشداری،‌ بهزیستی، هلال احمر و آموزش و پرورش به نتیجه نهایی رسید.

قربانی در پایان خاطرنشان کرد:‌ به همت امام جمعه شهرستان تعدادی چادر مشکی تهیه شده است که به قید قرعه به برخی از بانوان حاضر در گردهمایی هدیه خواهد شد. افزون بر آن برای تعداد 50 نفر از بانوان حاضر در گردهمایی به قید قرعه وسایل عفاف و حجاب نظیر روسری یا ساق دست هدیه می‌شود.

ارسال نظرات