خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب ما را به تمدن نوین اسلامی می‌رساند، پایه آن جامعه اسلامی است و پایه جامعه اسلامی از خانواده و از زن شروع می شود.
کد خبر: ۹۱۵۲۷۱۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ برادر کریمی کارشناس مسائل سیاسی  در نشست تربیت و تعالی که به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت ام الائمه (علیهاالسلام) نجف آباد برگزار شد اظهار داشت: حضرت زهرا(س) آغازگر روشنگری در مقابل جریان نفوذ است.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب به دنبال این است که ما را به دولت کریمه امام زمان (عج) برساند، این بیانیه از کف خانواده شروع می شود ضمن این‌که اساس دین و مهدویت از خانواده شروع می شود و خانه داری اشرف مشاغل است

کارشناس مسائل سیاسی افزود: سکولاریسم جدایی دین از دنیا را می خواهد، اگر به باور دینی و قرآن برسیم سکولاریسم و دین زدایی از بین می رود.

وی تأکید کرد: بر اساس اظهارات گوینده دین 2 موضوع بررسی می‌شود که یکی نظام عدالت یعنی هر چیزی در جای خودش باشد و دوم نظام تعدیل یعنی نظام عرضه و تقاضا مطرح است.

کریمی خاطرنشان کرد: ما با نظام عدالت صحبت می کنیم یعنی زن و مرد باید در جایگاه خودشان قرار بگیرند و بنای خانواده در جای خود قرار گیرد ، زن به کارهایی که شأنیت خودش است مشغول باشد، مثل خانه داری، معلمی و.... و این در حالی است که سکولار در تلاش است تا جایگاه مرد و زن را در جامعه بر هر زند.

وی در پایان گفت: مخاطب خاص گام دوم انقلاب جوان مومن انقلابی است، گام دوم انقلاب به عظمت حادثه انقلاب، زمان و مکان و ماندگاری انقلاب، عظمت راه و سند چشم انداز و نقش نیروی مومن انقلابی اشاره دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها