جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل گفت: دوره تشکیلاتی«حدید»(برادران) و « رُمَیصا»(خواهران) توسط بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۷۰۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

سید سعید هاشمی، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: دوره تشکیلاتی«حدید » (برادران) و« رُمَیصا » (خواهران) توسط بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل در مشهد مقدس برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره متشکل از چهل دانش پژوه برادر و چهل دانش پژوه خواهر بود، برگزاری کلاس‌ها توسط اساتید مجرب در دو بخش خواهران و برادران با هدف ارتقای سطح فعالیت‌های تشکیلاتی و علمی و فرهنگی و... دانش پژوهان بود.

هاشمی خاطر نشان کرد: در کنار برگزاری کلاس، با برنامه ریزی تیم آموزشی دوره، افزایش بار علمی دانش پژوهان، به مباحثه مطالبی که در کلاس مطرح شده بود پرداخته می‌شد که این موضوع باعث بالارفتن انگیزه دانش پژوهان و شرکت در مباحث کلاسی و به چالش کشیدن اساتید در کلاس‌ها می‌شد.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل با اشاره به اقدامات فرهنگی دوره بیان کرد: تلاش تیم فرهنگی دوره برنامه‌هایی از جمله زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) و برگزاری هیئت در جوار مزار شهید گمنام و بازدید از موزه زیارت و همچنین برگزاری برنامه‌های ورزشی همانند استفاده از مجموعه آبی سرزمین آفتاب و برگزاری مسابقات فوتبال، والیبال و بدمینتون در نظر گرفته شد.

وی در پایان اظهار داشت: در پایان یک دانش پژوه از بین برادران و یک دانش پژوه از بین خواهران در مراسم اختتامیه دوره به عنوان نفرات برتر دوره حدید و رُمَیصا مشخص شدند که به هر کدام از این دو دانش پژوه کمک هزینه سفر اربعین اهداء شد.
ارسال نظرات